5.

201 19 2
                                    

Pohled Louise
Co si o sobě myslí?! Že kamkoliv si příjde tak bude mít sex?! Vždyť má doma snoubenku, která ho nadevše miluje. Už jsem to radši ani neřešil a šel jsem za Harrym.

"Harry?"podíval jsem se na svého přítele, který byl nalitej jak doga(wtf co mě to napadlo😂)

"Louííííí" rozzářil se jako malý dítě

"No tak ty toho máš už dost"chytl jsem ho jednou rukou ta pas a to druhou jsem ho přidržoval

"Kam to jdeme?"koukl na mě vyjeveně.

"Domů."odpověděl jsem a hledal jsem mobil, abych nám zavolal řidiče.

"A tam mě ty draku potrestáš?"pošeptak mi svým nadrženým hlasem do ucha a přitom mi skousl ušní lalůček.

"Myslím, že to ten alkohol udělá za mě."mrkl jsem na něj a začal naťukávat číslo do mobilu. Začal jsem volat. Řidič tu byl pak hrozně rychle. Řekl jsem mu adresu mé vily(upřímně nevím jestli bydlí v domě nebo bytě :D)
Vystoupili jsme a já furt táhl Harolda a začal jsem hledat klíče. Konečně jsem je našel, odemkl a vtáhl Harryho do baráku. Další problém byl ten vyzout Harryho z bot. Ten místo toho když jsem před ním klečel tak spadl. Akorát jsem ho, ale chytl.

"Lou ty siláku."promluvil na mě když jsem ho držel. Dotáhl jsem ho po schodech nahoru a položil jsem ho na postel a svalil se vedle něho. Obmotal kolem mě své ruce a já se zabořil do jeho hrudi.

"Miluju tě Harry."pošeptal jsem

"Já tebe taky."a dal mi polibek do vlasů.

When you love , but you can't-LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat