Kendi tarzınızı oluşturun. Başkalarını asla ama asla taklit etmeyin.
Bileklik takın (izin veriliyorsa) bu sizi havalı gösterecektir. Asla abartmayın. Bazı kişiler bir koluna 10-20 tane takabiliyor ve bu hoş bir görüntü değil.
Ödevlerinizi kitap kapağına vb. yerlere yazmayın unutabilir ve ödevinizi yapmayabilirsiniz. Bu yüzden not defteri alın ve ona yazın. Olabildiğince düzenli kullanın çünkü dersleriniz karışabilir ve gene ödevi yapmayı unutabilirsiniz.
Öğretmenler ortaokuldan sonra size ''KESİNLİKLE YAZIN'' gibi cümleler kurmayacak. Belli tepkilerle önemli bir bölüm olduğunu gösterecek ve siz yazacaksınız. Mesela öhö öhö , dikkat edin , susun gibi tepkiler kullanabilir. Bunun içinde bir defter alıp bot tutmalısınız. Not tutarken dersi kaçırabilirsiniz. Bu yüzden olabildiğince hızlı ve anlayabildiğiniz kadar kısa yazmaya özen gösterin.
Okulu hapishane gibi görmeyin. Sonuçta bişeyler öğreniyorsunuz. Zevk almaya bakın. Derslerinize odaklanın ve çalışın. Daha sonradan bu yılları çok arayacaksınız. Bu yüzden olabildiğince pozitif düşüncelerle okula gidin.
Derslerine sıkı çalış ama inek olma. İnek dediğim 7/24 çalışıp kendine hiç zaman ayırmayan insanlar gibi olmayın. Bu sizin zararınıza olacaktır ve gittikçe okuldan nefret etmenizi sağlayacaktır.
Düşük not aldığınızda öğretmenlerinizi suçlamayın. Kendinizi suçlamayın ve hırslanın. Bu sizin daha çok çalışmanıza yardımcı olacaktır.
Sınavlara son 1 gün kala çalışma. 1 hafta önceden başla ve son 1 gün kala hepsini tekrar et. Daha yüksek not almana yardımcı olur.
Çok fazla arkadaşın olmasına gerek yok. Çok arkadaşım yok diye strese girme. Az ve iyi arkadaş bul. Bulmak için yalakalık vb. şeyler yapma. Çıkarları için kullanan insanlardan olma ve öyle gördüğün zaman dostunmuş gibi davranma.
Okulda sevdiğiniz, aşık olduğunuz bir çocuk varsa peşinden koşmayın, yalakalık yapmayın. Her okulun bir dedikoducusu vardır ve bu dedikodu pek beklemez, çabuk yayılır.
Çocukça hareketler yapmayın. Bu yıl 1 yaş daha büyüdünüz, bunu unutmayın ve ona göre davranın.
Evet arkadaşlar KENDİ TARZINI OLUŞTUR bu kadardı... İnşallah beğenmişsinizdir... <3 #smiler