YABANCI DİZİ TAVSİYELERİ

255 3 2
                                    

Eğer dizi izlemeye yeni başladıysanız öncelikle bu alanda efsaneleşmiş bilinen popüler dizileri izlemenizi tavsiye ederiz. Bitmiş ve devam eden izlediğinizde pişman olmayacağınız türden diziler yer almaktadır. Aralarında fantastik, bilim kurgu, drama aksiyon gibi birçok kategoriden lider diziler alınarak hazırlanmıştır.

Arrow

Bir suikastin ardından babasını kaybeden Oliver Quin bir ıssız adaya düşerek hayatta kalmayı başarır ancak adada onu bekleyen daha büyük tehlikler vardır. Devlet gizli proje ve silahlarının denemesini yaptığı bu adada hayatta kalma mücadelesi verirken birçok yetenek edinecektir ve kurtulduğunda yaşadığı şehri kurtarmak için elinden geleni yapacaktır.

The flash

Arrow yapımcılarının hazırladığı yeni dizi uzun yıllar ekranlarda kalacak gibi duruyor. Şehirde yapılan bir bilimsel deneyin ardından büyük bir patlama yaşanır ve bundan etkilenen insanlar meta-human yani yarı insan - yarı süper güçlü canlılara dönüşür. Bu güçler her insanda farklılık gösterebildiği gibi bunu kötü amaçlar için kullanacak olanlarda vardır.

Game Of Thrones

Taht oyunları hemen hemen herkesin duyduğu bir yapım olarak öne çıkmaktadır. Ünlü bir romandan uyarlanarak ekranlara taşınan yapım kategorisinin en başarılı dizisidir. Tarihi kurgu bir savaş konu alınıyor.

Breaking Bad

Yabancı dizi önerileri arasında mutlaka izlenmesi gereken yapımlardan biridir. Sezon finali yapmış en iyi dizilerden bir tanesi, alınında tartışmasız kendini kanıtlamış olan yapım suç, drama ve trajedi kategorisinde izlemenizi önerdiğimiz dizilerin başında geliyor. Bir kimya öğretmeni, kansere yakalandığın öğrenince hayata bakış açısı değişmiştir. Hayatında kısa bir süre kalmışken hızlı para kazanma hırsı ile yasa dışı işlere başlar, öğrencisi ile meth pişirip satmaya başlaması ise hayatlarının en büyük dönüm noktası olacaktır.

The Wire

Efsane yapım özellikle genç kitle tarafından çok bilinmez, Türkiye'de yabancı dizilerin yeni popüler olmaya başladığı 2002-2008 dönemlerinde ekranlara gelen suç ve drama yapımı final yapmış en iyi dizilerden bir tanesidir. Yeni başlayacak olanlar için kesinlikle yakından tanımları gereken bir dizidir. Uyuşturucu satıcıları ve yasalar arasında geçen mücadele anlatılmaktadır.

Sherlock

Ünlü dedektif sherlock holmes'ü tartışmasız herkes bilmektedir. Roman ve filmlerinin ardından Tv uyarlaması da oldukça başarılı olan yapım kategorisinin liderleri arasında yer almaktadır.

House Of Cards

2013 yılında netflix ile yıldızı parlamış olan siyasi bir dizidir. Amerikan hükümeti (başkan) insanlar üzerinde olan etkileri, toplumun nasıl yönlendirildiği gibi birçok olaya değilmektedir. Trajedi ve kaosların nasıl birer tesadüf olmadıkları gibi esrarengiz olaylara kadar konu alınırken, Amerikan başkanı Obama'nın yakından takip ettiği dizi olarak bilinmektedir.

The X Files

Yeni ve eski olarak iki farklı dizisi bulunan yapımın ilk versiyonu Supernatural gibi fantastik yapımların ilki olarak bilinmektedir ki orjinali diğerlerine oranla daha iyi olduğunu söyleyebiliriz. 1993'de çekimleri başlayan dizinin dönemini değerlendirerek izleyecek olanların kesinlikle beğenecektir ancak görsellik ön planda isteyenler 2016 yılında başlayacak yeni versiyonunu takip edebilirler.

OZ

Hapishane dizilerinin atası, Oswald Hapishanesi'ne hoş geldiniz... Ama Oz adıyla da bilinen bu özel hapishaneye adım attığınzda, 'hoş bulduk' demek de biraz zorlanacaksınız; çünkü Oz'da sınır tanımayan, sert olaylara tanıklık edecek ve mahkûmlarla gardiyanların nasıl bir psikolojiye sahip olduklarını çok daha iyi anlayacaksınız...

Kitap Dolusu TavsiyeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora