Okulda Nasıl Tarz Olunur ?
Aslında tarz olmak diye birşey yok bunu aklınızdan çıkarın. Kendiniz olun yeter. Ben kendimden örnek vermek istiyorum bu yıl 9.sınıfa geçtim yani lise 1 beni öyle tanıyan lisede pek yoktu. Okulun ilk günü caple gittim yani kendime özel bir havam vardı konuşma tarzım ve yürüyüş tarzım vb. İlk 2-3 gün sessiz durdum etrafı gözledim sonra diğer kişiler benimle sohbet etme çabasına girdiler. Tabi siz bu arada kim gevşek kimle takılınabilir felan hepsini seziyorsunuz. Gevşek olan kişilere cevap vermeyin herkesede cevap vermeyin sizin ağzınızdan kelime alabilmeleri bir onur olsun. İlk hafta böyle devam etti ikinci hafta iyice açıldım artık okulun hepsi beni tanır hale geldi. Bizim 3 okul yanyana ve 2 okul beni neredeyse tanıyor kimseyle konuşmama rağmen o popi kız grupları benimle takılmak için can atar oldu. Anlıcağınız kendinizi nerede görüyorsanız oradasınızdır. Çokta havalara girmeyin ooovv sen kimsin senle mi konuşcam tarzında olmayın. Boş konuşma bir de gözyaşını sakla olduğun ortamda çakallar susar.
Sempatik olun
Aslında çok sempatik biriyim öylemiyim öyleyim ya öyleyimdir. Mesela sodayla kafayı bulurum ben , böyle bir yeteğiniz olsun paradan kaçarsınız. Herkesin konuştuğu tarzda konuşma mesela dolmuştasınız ve parayı vericeksiniz şöyle söylemeyin ; ""Bayan bir öğrenci"" olması gereken ; ""Bağğğğyan parayı uzatır mısınız rica etsem?"" şeklinde olmalıdır.
Ortam
Zaten sizi içine çekmeye çalışan gruplar vardır her okulda bunlardan birine girebilirsiniz uygun gördüğünüze tabi ya da kendi grubunuzu oluşturabilirsiniz. Normal okul hayatından farklı şeyler yapın çimde güreşin ne biliyim hayal gücünüze kalmış.
Hocalarla asla tartışmayın
Kural 1 Hoca her zaman haklıdır.Kural 2 Öğrencinin haklı olduğu durumlar vardır.Kural 3 İkinci maddedeki durumda birinci madde uygulanır.
Kimsenin en iyisi olmaya çalışmayın
Kimsenin en iyisi olmaya çalışmayın. Bu lise ortamı bambaşkadır sizi küçük düşürebilirler. Psikolojinizi olumsuz yönde etkiler.
-Alıntıdır-