14. Issacek má bebí

1.5K 88 14
                                    

Issacovo číslo na dresu ♥·♥

,,Přece mě tu nenecháš s
Lorusem a Stalkrem." Zděsila jsem se. ,,Ty sis je chtěla nechat, tak se o ně starej nebo je utrať." Odpověděla mi. ,,Navíc nejsme dospělí." Řekla jsem něco díky čemu tu musela zůstat do dvojčatích narozenin. ,,Ten týden než jim bude osmnáct to přežijete.'' Vymlouvala se dál.
,,Na oslavu tu musíš být!'' Přemlouvala jsem ji.
,,Nemusím." Odporovala Snow.
,,A co když se James promění v Loruse.'' Vyjekla jsem. ,,Až skončí měsíc budeš ho zavírat do bedny." Mykla ramenama.
,,Dobře, ale budeš mě navštěvovat." Vzdala jsem to.
,,Nemůžu se dočkat na návštěvu." Usmála se a se zbalenýma kuframa nastoupila do Derekova camara.

♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥

Snow mi chybí už teď. Luke někde běhá po lese. James někde bálí holky. Allison někde randí se Scottem a Stiles trénuje.

Hrozně se tu nudím. Najednou mi jako zázrakem začal zvonit mobil.

Hey there little red riding hood
You sure are looking good
your everything
A big bad wolf could want

Začala jsem si zpívat s mobilem a pak jsem si to uvědomila že to musím zvednout.

(Překlad písničky:
Hej tam malá červená karkulko
Vypadáš opravdu dobře
Jsi všechno co by velký zlý vlk mohl chtít.)

(Jedna z mých dvou nejoblíbenějších písní. Brzo uslyšíte i tu druhou ;) XD)

Když slyším tu písničku musím se usmát. Připomíná mi Stilese.

Volala mi Snow.

,,Anooo" zazpívala jsem do mobilu
,,Nějaká dobrá nálada asi ti ji skazím."
,,Co se děje?"
,,To Boyd a Erika. Unesli je a ty nám musíš pomoct."
,,Jedu k vám do bytu." Řekla jsem,típla to a vyrazila jsem.

♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥ ♥·♥

Zuřivě jsen klepala na jejich dveře dokud mi Snow neotevřela.
,,Jdi za Derekem je v obýváku. Já si musim něco zařídit." Řekla mi Snow. Přikývla jsem a vydala se na podivuhodnou cestu bytem Dereka Halea.

Otevřela jsem první dveře, tam byla koupelna. Zavřela jsem je a pokračovala dál.

Chtěla jsem otevřít další dveře, ale Snow mě zastavila ,,Ne" zakřičela a já pustila kliku. Ona dodala ,,To je ložnice. Tu nechceš vidět. Věř mi."

(Omg XD Co jsem to napsala? Všichni si domyslíme co tam asi je XD)

Mykla jsem rameny a nechala se vést do obýváku. Pak jsem si uvědomila co asi bude v ložnici a vyprskla smíchy.

(Nojo Kat a její dlouhý vedení)

Vešly jsme do obýváku, kde byl Derek bez trička. ,,Dereku, tričko." Špitla Snow naštvaně. To je moje žárlivá sestřička Snow.

,,Neboj není můj typ.'' Řekla jsem klidně. Ona se zasmála a řekla ,,Jasně já zapomněla. Ty seš vlastně na mláďata."

Protočila jsem oči a pak jsem si přisedla k už oblečenému Derekovi. ,,Kdo unesl Boyda a Eriku?" Zeptala jsem se Dereka.
,,Smečka alf." Přišel ze shora Issac. ,,Oh koukám, že tu bydlíte se smečkou." Podivila jsem se.
,,On mě nebude stalkerovat. Že ne?" Řekla Snow a otočila se na Issaca. ,,Ne a i kdybych stalkeroval byl by to někdo
jinej." Zasmál se a koukl na mě.

,,Fajn, trochu mě děsíš." Řekla jsem po pravdě. ,,Neboj." Zasmál se.

,,Jak najdem Eriku a Boyda?" Zeptala jsem se. ,,Jsou ve staré Beacon Hillské bance a Scott se Stilesem by brzo měli přinést její plány." Řekl Derek. ,,Tak na ně počkáme." Povzdechla jsem si jelikož moc trpělivosti.

My Wolf Girl [Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat