Epilog 1. Svatba

769 38 1
                                    

Stála jsem před dveřmi a čekala na ten moment až se otevřou. Podívala jsem se na Jordana a ten se na mě povzbudivě usmál.

Přede mnou stála malá Dahlia. Moje roztomilá družička a neteř.

Najednou jsem uslyšela první tóny svatební skladby. Dahlia otevřela dveře a všichni stichli.

Vešla dovnitř a rozhazovala bílé a růžové květy lístků. Za ní jsme se rozešli.

Takovou svatbu jsem si vždy přála. Princeznovské šaty, korunka a dlouhý závoj. A hlavně to nejdůležitější, můj princ v modrém jeepu a červené mikině.

Prohlédla jsem svému princi do očí a zastavila.

Postavili jsme se naproti sobě a oddávající začal mluvit. Já ho, ale neposlouchala. Jediné, co mě teď zajímalo, byly oči mého vyvoleného.

,,Katrin Swanová berete si- ehm to je překlep nebo je to opravdu jméno?" Zkazil nám tuto chvíli.

,,Řekněte Stiles." Povzdechla jsem si.

,,Katrin Swanová berete si Stilese Stilinskiho za pravoplatného manžela?"

,,Ano." Usmála jsem se.

,,Stilesi Stilinski berete si Katrin Swanovou za právoplatnou manželku."

,,Ano." Usmál se i on.

,,Nyní polibte nevěstu."

Řekl a my jsme spojili rty.

**********

,,Řekni něco." Strčila moje švagrová jménem Adell mého manžela na velké pódium.

,,Dobře." Řekl a chopil se mikrofonu.

,,Takže, když jsem tuhle psychopatku poprvé potkal, nikdy bych neřekl, že bych s ní dokázal přežít pět minut natož si ji vzít." Zasmál se.

,,Popravdě se mě chvíli snažila doslova zabít. Ale i tak jsem se do ní bezhlavě zamiloval. Bylo to pro mě sebevražedné rozhodnutí, ale i tak jsem se pokusil s ní být. A vidíte stále tu jsem.

Po nějaké době jsme konečně byli spolu. A neřekl bych, že já jsem zbalil ji." Poškrábal se na zátylku a mě začali téct slzy štěstí.

,,I přes velké překážky jsme však zůstali spolu. Sice se jí divím, že si vybrala právě mě, ale jsem za to rád. Kat, miluju tě." Podíval se na mě a sestoupil z pódia.

Šla jsem do koupelny a mezitím se to pořádně rozjelo.

Podívala jsem se do zrcadla a umyla si slzy. Nadechla jsem se a vyšla ven.

,,Moc jsem s ní nezažil a ona už odchází." Uviděla jsem brečet na pódiu Jordana.

,,Jsem na ní tak hrdej." Adell s pohledem zabijte mě prosím šla za ním a z pódia mu pomohla.

Šla jsem si sednout, ale hned se za mnou přiřítil Liam a obejmul mě. ,,Proč sis nevybrala mě?" Zamručel Liam a já se zasmála.

,,Pořád máš na vybranou, kdyby sis to rozmyslela." Řekl.

,,Ne to je v pohodě." Usmála jsem se a oba jsme mířili ke švédskýmu stolu.

The end of first epilog.

Wow nečekala jsem to tak dlouhý no neva.

Příště bude epilog o tom jak bude Kat těhotná. Nemůžu se dočkat. Jeeej.

My Wolf Girl [Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat