9.Katina slabina a blbá bedna

1.5K 101 2
                                    

Pohled Kat

,, Zůstaneš tady, aby se tě nepokusil zabít" řekla Snow.
,, a Jak poznáte, že neuteču?" Zeptala jsem se škádlivě.
,,Takhle" řekla Snow. Já se na ní nechápavě koukla a z ničeho nic do mě vrazil Derek a vtlačil mě do bedny kde jsme zamykali Jamese. Snow mě pak rychle zamkla. ,,Hele tohle není vtipný, pusť mě" žadonila jsem. ,,James se nedostal ven ani dovnitř, takže ty taky ne a nevěřím ti že bys tu zůstala. ahoj a tady máš mobil" podala mi mobil a i s Derekem šli ven z domu.

Blbá bedna

Psala jsem asi hodinu nehtem tenhle nápis. Ehm ehm nehtem spíš drápem.

To je nuda. Napíšu Lukovi.

Me: Čau Luku

Luke: Proč já jedinej musel dp školy?

Me: A co Issac?Boyd?Erika?

Luke: Myslim z tvý smečky

Me: Protože James je monstrum a snaží se zabít mě

Luke: Já ti tak závidím

Me: To spíš já tobě. Jsem tady zavřená v železný bedně která nejde rozbít a čekám tu na sestru a Dereka

Luke: fajn rozmyslel jsem si to chachá nechtěl bych

Me: ty seš hodnej

Luke: Já vždy a nezmínila se o mě Snow náhodou?

Me: Jo...

Luke: co říkala?

Me: že se docela děsí tvý výzdoby v pokoji

Luke: Ona tam byla :O

Me: jj, Derek jí o tom řekl

Luke: budu si s ním muset popovídat

Me: ale prosim tě rak hrozný to zatím není

Luke: rád bych se s tebou hádal ale přišla učitelka

Me: Ne neopouštěj mě

No super a moje jediná zábava je v tahu. Počkat. Mám zvláštní pocit. Dostala jsem neuvěřitelnou chuť jít ven a začít útočit na Jamese.

Co se to děje nedá se tomu odolat. Někomu hrozí nebezpečí. Ale komu? Někomu důležitýmu.

Proměnila jsem se na celého vlkodlaka (Ne jen obličej a drápy) a začala se dobývat z bedny.

Ten pocit začínal zesilovat a zesilovat. Šílela jsem z toho. Konečně jsem v bedně udělala díru a ihned se vydala ven z domu.

Běžela jsem lesem. Čím víc jsem se blížila k shořelému domu tím se ten pocit zvětšoval. Už dávno jsem viděla červeně.

Najednou tma. Otevřu oči a jsem v místnosti. Jsem v kleci. Kolem klece chodí vlk s červenýma očima. ,,Konečně jsem vyhrál" zasmál se vlk.

,,Děkuju Stilesi." Zavolal.
Pak zpozorněl ,,Stiles! Musíme zabít Jamese"

Já na něj nechápavě koukla.
,,Co tak koukáš, vždyť jsem ty" Řekl vlk.

,,Já ho nemám ráda" odsekla jsem. ,,Tak si tomu věř" ušklíbl se vlk.

,,Fajn, možná trochu, ale teď je čas nakopat ti ten vlčí zadek" řekla jsem a pokusila se změnit ve vlkodlaka, ale nešlo to.

,,Nemůžu se měnit" řekla jsem ustrašeně. ,, Neboj, potom tě pustím." Sedla jsem si a čekala až mě pustí.

Najednou blik blik blik. Ztratila jsem opět vědomí.

Probudila jsem se na veterině. James tam seděl když ho ošetřovali.

,,Co se stalo?" Zeptala jsem se jakmile si všimli že jsem vzhůru. ,,Ty si to nepamatuješ?" Zeptal se Deaton. ,,Naposled si pamatuju, že jsem byla zavřená v kleci a mluvil ke mě nějakej šílenej vlk. " řekla jsem. ,,Počkat. Sedni si a řekni mi to od začátku. " řekl.
,,Od tý doby co mě Snow a Derek zavřeli do bedny?"
,,Ano"
,,No chvíli jsem psala nápis, pak jsem si psala s Lukem a pak..." udělala jsem pomlku.,,Jsem dostala hroznou chuť zabít Jamese." Koukla jsem se na něj a ten měl vystrašenej výraz. ,,Ten pocit mě užíral, tak jsem se rozhodla dostat ven. Když jsem se těžce prodrala, tak jsem utíkala podle inkstintu. Čím blíž jsem byla tím ten pocit sílil. Pak jsem omdlela a probudila jsem se v kleci. Byl tam vlk co něco blábolil a říkal že zabije Jamese. Nemohla jsem se měnit. Pak jsem se probudila tady. " dořekla jsem.

Deaton se zatvářil smutně
,,Tohle není dobré. Vypadá to že ses na někoho citově navázala. Když bude v nebezpečí zabiješ všechny kolem a pokud se té osobě něco stane, můžeš se i psychycky zhroutit"

,,Co budu dělat? " zeptala jsem se vystresovaně.

,,Já...." řekl.

,,Nevím" a posadil se.

700 slov

Ouuuuu Tohle je špatný. Nojo říkáte si True alpha která je holka? Pche ta nemá slabinu. Hups jedna tu bude -> Stiles

Chudák Kat, kdyby jste věděli co se jí v budoucnu stane :'(

Nechci vám spoilerovat, prostě se tešte.

To je prozatím vše bye guys vaše TeenPug

My Wolf Girl [Teen Wolf FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat