Když jsme dopili čaj ukázal mi postel. Šla jsem si lehnout. Ráno mě probudila nějaká rána. Vstala jsem z postele a šla jen v tilku a kalhotech se podivat to bylo. U křesla ležel pes ale jeho jsem neviděla. Ozvalo se z místnosti odkad přinesl včera čaj nějaké ciknutí. Šla jsem do té místnosti a tam byl on a něco dělal u stolu. ,,Ahoj." pozdravil mě s úsměvem. ,,Co to děláš?" zeptala jsem se ho. ,,Jídlo." ukázal na to na stole. ,,Ty jsi nikdy nic nejedla?"
,,Ne."
,,A to jsi neměla hlad?"
,,Ne."
,,Nikdy?"
,,Nikdy."
,,Jak je to možné?"
,,Pamatuju si jen síť. A informace z ní. Neměla jsem tělo, podobu. Nepotřebovala jsem vzduch, tekutiny ani nic jiného. Pro tebe je nemožné nemít nikdy hlad ale pro mě bylo nemožné mít podobu. Všechno co si pamatuju je jen síť nic jiného. Pro mě je tohle všechno nové a pro tebe samozřejmé. Některé věci jsou prostě možné i když se zdají nemožné."
,,Jak moc dobře znáš síť?"
,,Znám vše co nám bylo přístupno."
,,A ostatní?"
,,Už to vzdali. Oni jen čekají. Už ani síť nechtějí zkoumat ale mají ještě toho hodně co neznají."
,,Jak jsi se dostala ven?"
,,Chtěla jsem obejít síť. Otevřít nám nepřístupnou informaci. Nepovedlo se mi to. Tak jsem se nastvala a vypustila všechny nasbírané informace do sítě."
,,Takže jsi ji na chvilku přetížila."
,,Co se vlastně stalo?"
,,Lidi rozvinuly elektroniku. Síť se začínala učit a než jsme si něco uvědomily síť byla ve veškeré elektronice. Začínala likvidovat lidi. Všechny kromě Generace Y do které patříme ty i já. Generaci Y pohltila nevim jak přesně to udělala."
,,Jak jsi unikl?"
,,Síť mě odmítla."
,,Proc?"
,,Ucim se rychle. Síť drží lidi ne aby se učily ale protože z nich čerpá informace. Učí se. Kdyby do sebe pustila někoho jako jsem ja tak bych ji rozuměl, věděl jak pracuje a mohl bych ji zastavit."
,,Ale mě neodmitla."
,,Zřejmě tě nevihodnotila jako hrozbu."
,,Zřejmě udělala chybu."bylo na chvilku ticho.,,To je tvůj dům?"
,,Ne. Můj dům obsadily zvířata a musel jsem ho opustit."
,,Či je ten dům?"
,,Nevim."
,,A co jsou ty zvířata?"
,,Laky je zvíře. Ale ty zvířata které mám na mysli já jsou divoká takže jsou nebezpečná. Stáhli se do měst hned co síť začala pohlcovat lidi."
,,Kdo je Laky?"
,,Ten pes." pohodí hlavou k obýváku. Sedla jsem si a on přede mě něco dal.,,Sendviče. Bude ti to chutnat uvidíš." ochutnala jsem a měl pravdu.
ČTEŠ
Generace Y
AdventureSíť a elektronika se stala chytřejší než lidé. A lidé z Generace Y se staly závislí na těchto dvou věcech. Síť tyto lidi pohltila a teď je vše jen na jedné dívce která je jiná než ostatní. Čím? Čtěte a uvidíte.