Kapitola 14

9 1 0
                                    

Nik ještě spal ale venku bylo už svělo. Vzala jsem a šla ven. Svítilo sluníčko a bylo zase vedro. Podívala jsem se na Nika. Ten pořad spal. Vykročila jsem tedy ven. Šla jsem k místu kde mě Nik našel. Když jsem tam dorazila na chvíli jsem se zastavila a pak jsem pokračovala dal k budově kde jsem se probudila. Netrvalo dlouho a dorazila jsem před budovu. Vešla jsem tam. Postele s lidmi byli nedotčené. Pokračovala jsem do pokoje kde jsem se probudila. Ten byl také nedotčený. Pokračovala jsem do chodby. Postel byla na chodbě a dveře od krvavého pokoje byli otevřené. Prošla jsem chodbou, přečetla postel a vešla do pokoje. V pokoji nebylo nic jiného než zaschlé skvrny od krve, místo postele dřevěná dvířka, v rohu Niku pes a čerstvá zasychající krev. Nemohla jsem se na jeho mrtvé tělo dívat tak jsem umřela svůj zrak na dvířka. Šla jsem k nim, sehnala jsem se a natáhla ruku k nim že je otevřu.,, Věděl jsem že tě najdu tady. "trhla jsem sebou a otočila se. Za mnou ve dveřích stal Nik. ,,Měla jsi počkat na mě. "
,,Nechtěla jsem tě budit. "
,,Tak jsi měla počkat až se vzbudím. "
,,Nemame čas. "
,,Bude se stmívá až za dvanáct hodin. "
,,Dyaroni mohou být aktivní i přes den. "
,,Tak proč tu nejsou? "
,,Musejí se nabíjet. Nevydrží moc dlouho. "otevřela jsem dvířka. Byli tam všechny papíry, rozbité ovládání a jedna krabička kterou mají Dyaroni vzadu na hlavě.,, Jak to všechno víš? "
,,Jen hádám. " vzala jsem ovládání.,, Když tohle upravíme můžeme je vypnout."
,,Co je o těch věcech v síti? "
,,Nejsou to věci. A nic tam o nich není. "vzala jsem papíry a krabičku. Vstala jsem a šla na chodbu. ,,Tak jak víš co je zastaví? "
,,Nemám čas ti to vysvětlovat. "
,,A kam pospicháš? "neodpověděla jsem mu. Prošla jsem zpátky do pokoje kde jsem se probrala pak do pokoje kde ležely lidé a vešla do dveří nalevo od dveří z kterých jsem vyšla. Byla tam řídící místnost. Všude byli počítače na kterých byla stejná čísla jako v síti. Na všech obrazovkách bylo to samé. Šla jsem k nejbližší obrazovce. Nik se zastavil mezi dveřmi. ,,Kde to jsme? "
,,Někde tady vznikla chyba. Tohle je centrum sítě. "
,,Není to hlídane. "
,,Proč myslíš že tu jsou Dyaroni. "
,,Chrání tohle? "začala jsem psát a mazat čísla. ,,Co to děláš? "
,,Přepisuji to."
,,Nevíš jak. "
,,Měla bych to vědět. "
,,Proč? "
,,Protože jsem ten program stvořila. Tohle všechno je má vina. "
,,Cože? "
,,Stejně jako Dyaroni je to můj výtvor. Udělala jsem chybu a špatně naprogramovala jednoho z Dyaronu. Ten se nejspíš dostal do sítě a přepsal všechny stroje. "
,,To stroj nemůže dokázat. "
,,Ano když má k dispozici mé vědomosti."zaslechli jsme venku nějaký hluk. Vstala jsem a šla se podívat. Ve vedlejší místnosti u lidí nic nebylo. Šla jsem pomalu ke dveřím a ty se rozletěli. Stal tam jede z Dyaronu. Utíkala jsem zpátky ale Dyaron mi podtrhnul nohy. Natáhl kovovou paži a spustil ji. Kus od mého hrdla se zastavil a nehýbal se.

Generace YKde žijí příběhy. Začni objevovat