Kapitola 16

12 1 2
                                    

Po tom co jsme vyslechla každého člověka jsme zjistily že já a Nik jsme sourozenci. A také to že já a ten muž jsme měli dceru. Zabil ji první Dyaron. Dyaroni z nás čerpali informace a vyráběli další. S pomocí Dyaronu jsme probudili zbytek a všichni si pamatovali co se stalo. Pomohli nám rozebrat Dyarona a zkoušej přepsat síť. Ale nepřijde jim to. Když Dyaroni probudí posledního tak je pomalu všechny vypnu a vyndám z nich krabičky. Ostatní zvažuji můj návrh že je zničíme a s nimi zničíme i síť. Vyrobíme program který síť zničí. Někdo zaklepat na dveře. Do dveří vešel Nik. ,,Tvůj návrh schválili." přikývla jsem.,, Už pracuji na tom programu. "zvedla jsem se a šla za ostatními. ,,Jak to jde? "
,,Už to budeme mít. "
,,Jak dlouho ještě? "
,,Už to máme. " ozvalo se z druhé strany místnosti. ,,Spusťte to. " řekla jsem zmáčkl něco na klávesnici a chvíli bylo ticho. Pak se ozval ostrý pískavý zvuk. Počítače okolo nás se začali zkracovat a bouchat stejně jako vše elektronické a vše připojené k síti. Lidé hasiči oheň. Když toto všechno přestalo začali jsme likvidovat elektronické přístroje a opravovat domy.

Trvalo nám to pár měsíců ale nakonec jsme opravili všechny domy. Dohodli jsme se ze už nikdy nesestrojime žádný počítač a zaměřime se na jiné věci. Já si už nikdy nevzpomněla na nic co se stalo před tím než mě síť uspala. Život šel dál a síť a Dyaroni byli už navždy zničeni. Alespoň to jsme si mysleli.

Konec

Generace YKde žijí příběhy. Začni objevovat