Po jídle mě vzal ven. Bylo vedro tak jsem měla tílko a kratasy které mi dal on že skříně v ložnici. Seděli mi dokonale. Jako by byli site na mě. Vrátily jsme se na místo kde mě včera našel. ,,Co tu děláme?"
,,Dovedeš mě tam odkud jsi přišla."
,,Ne."
,,Proc?"
,,K síti se nevrátím. Chces mě tam dát znovu. Znovu mě připojit k síti."
,,Ne. Jen chci zjistit jestli se daji vysvobodit ostatní."
,,Proc si je nevysvobodil do tedka?"
,,Nevim kde jsou."
,,Dobře. Dovedu tě tam."šli jsme dlouho. On začal být už nervózní ale nakonec jsme dorazily před budovu že které jsem včera utekla. Šel dovnitř. A já šla za ním. Procházeli jsme mezi postelemi s nehybně ležícímu lidmi. Bylo to děsivé. Vešli jsme do místnosti kde jsem se probudila. Byla tam jen jedna postel a to ta moje. Zastavil se před posteli. Podíval se na ni a pak na mě. U postele byli nějaké přístroje. Sedl si na postel. ,,Tady jsem byl taky. Oddělený od ostatních. Zapomel jsem kde to místo leží. Zapomel jsem spoustu věcí. Ale jednu ne."
,,Jakou?"
,,To co síť provedla."
,,Nic jiného si nepamatujes?"
,,Malou holčičku. Nevim kdo to byl."
,,Tady jsem se včera probudila."
,,Ja v tomhle pokoji nebyl. Byl to jiný pokoj."
,,Jak to víš?"
,,Na zdech byli krvavé stopy."pes seděl u druhých dveří. On šel k němu. Chtěl otevřít ty dveře. ,,Počkej." zastavila jsem ho. ,,Děje se něco?"
,,Včera ses mě ptal jestli mám nějaké jméno. Jaké je tvé?"
,,Nik."usmál se. Vešel do dveří a já šla za ním. Byli jsme ve zvláštní chodbě. Nebyli tu žádné postele jen po stranách nějaké skříně.Na konci chodby byli dveře. Otevřeli jsme je a tam byla další postel. Naproti dveřím. Taky prázdná. Když jsme vešli a zavřeli se za námi dveře viděli jsme že na zdech byla krev.
ČTEŠ
Generace Y
AdventureSíť a elektronika se stala chytřejší než lidé. A lidé z Generace Y se staly závislí na těchto dvou věcech. Síť tyto lidi pohltila a teď je vše jen na jedné dívce která je jiná než ostatní. Čím? Čtěte a uvidíte.