Bat la usa dar nu raspunde... O deschid si intru la el in dormitor... Am inima cat al unui purice. Imi este asa de frica...nu inteleg de ce. Vreau doar sa-mi iau valiza si sa ies. Daca stau si ma gandesc mai bine cred ca a facut asta intentionat. Stia ca am aici valiza. Dar de ce ar face asta daca el deja are o iubita. Nu o sa inteleg niciodata de ce fac asta baietii. Si ei spun ca noi suntem complicate. Cat ma bucur ca este in baie. Imi scot valiza de sub pat si merg pe varfuri sa nu ma auda. Cand ies, usa de la baie se deschise iar eu o tasnesc afara... Ce bine, cred ca nu m-a vazut.
Intru in baie si ma schimb. Imi iau ceva sport, o pereche de pantaloni scurti si un maiou verde. Am stat cam mult pentru ca nu imi statea bine parul. Cand ies Lucas ma astepta si era cam nervos.
- Ai intarziat ! Si unde e Max?
- A zis ca iese afara.
- Daca nu ieseai plecam fara tine si te inchideam in casa.
- Vai ce pot sa spun.
- Dupa ce ca te-am asteptat tot tu esti cea care comenteaza?
- Nu am chef sa ma cert cu tine si apropo nu cred ca ai fi murit daca asteptai. spun si ies fara sa il las sa mai zica ceva simtindu-ma foarte bine.
Am iesit din bloc si l-am vazut pe Max care se juca cu Lisa, iar Tio era langa mine. Ne-am indreptat spre parc. Max a fugit inainte pentru ca nu mai avea rabdare sa mearga cu noi ' mosnegii' . Avea o voce asa draguta, chiar daca era baiat. Cand am auzit asta eu cu Lucas am inceput sa radem.
- Deci.. Andra cum ai ajuns la mine in apartament?
- Pai.. Cautam un hotel dar aparent nu te primesc daca ai un caine, spun si gesticulez cu mainile prin aer, si m-am asezat pe o banca. Mama ta , care este o draguta m-a vazut si m-a invitat la voi.
- Am inteles, dar sa stii ca nu prea sunt hoteluri care sa te primeasca cu un caine... In fine...Hei uite un magazin cu inghetata. Vrei sa luam?
- Normal! Iubesc inghetata. Max vrea?
- Da,ii iau eu , stiu ce aroma ii place.
Dupa ce ne-am ' ceratat' pentru ca Lucas vrea sa plateasca si inghetata mea, iar eu am pierdut pentru ca a zis ca nu ma mai primeste la el daca nu il las sa plateasca. Ne-am dus spre Max care se juca cu niste baieti. Fara motiv ceilalti copii l-au trantit jos si au inceput sa rada. Lucas s-a enervat si s-a dus la ei.
- Max esti bine? De ce au sarit baietii astia sa te bata?
- Da sunt bine.
- Sigur le-ai spus tu ceva, spune Lucas nervos.
- Ba nu!
- Max te cunosc prea bine. Hai spune ce le-ai zis. Max isi lasa capul in jos si nu mai spune nimic.
- Max nu te intrista daca nu vrei sa spui nu spune, nu te obliga nimeni, dar alta data ai grija ce spui pentru ca atunci s-ar putea ca Lucas sa nu mai fie cu tine si sa te ajute. Imi promiti ca o sa fii cuminte si prietenos?
- Da, iti promit.
- Pe degetel?
- Mm.. Bine, si un zambet adorabil ii apare pe fata.
-Cat de mult imi place cand zambesti, spun si il pup pe obraz.
- Uite asta este pentru tine pitic, spune Lucas si il ia in brate. Stii si eu am fost baiat cuminte... Ce o sa primesc? Spune Lucas cu o voce de copil mic.
- Dar tu ce vrei sa primesti?
- Pai ma gandeam... Sa primesc unul de asta, spune si ma pupa pe obraz.
-Lucas!! Te bat!
-Nu cred ca poti, esti mica si firava fata de mine.
- Stii cum se spune ' Buturuga mica rastoarna carul mare'.
- Bine, bine, cum spui tu.
- Mhm. Lasa ca o sa vezi tu. O sa tin minte sa stii.
Ne-am mai plimbat putin, apoi ne-am jucat cu cateii. Cat imi place sa il privesc pe Lucas cum se joaca cu Tio si Lisa. Dar de ce sa nu ma distrez si eu cu ei? Ma indrept spre cei ' jucausi' si ii iau batul din mana lui Lucas.
- Hei! Asta este al meu!
- Sorry! Acum nu mai este. Alerg cu batul in mana si il arunc ,iar Tio este cel care il prinde.
Alerg cu Lisa langa mine, iar Max ma strigase si fara sa observ 'piscina' cad in apa. Toti oamenii din parc se uitau la mine si radeau. Tio a sarit imediat dupa mine. Apa era cam adanca si nu ajungeam cu picioarele la fund, iar impactul cu apa m-a derutat si nu stiam unde ma aflu. M-am prins strans de Tio care m-a ajutat sa ajung la marginea 'piscinei'.
- Andra!! Esti bine?!? Sare Lucas speriat si ma scoate din 'piscina'.
- Cred ca da... De cand este 'piscina' asta aici si cum de nu am vazut-o?
- Din totdeauna, ma mir cum de nu ai observat-o.... Si un zambet ii apare pe fata.
- Cred ca toata lumea m-a vazut, ce bine ca nu ma cunoaste nimeni! Altfel ma faceam de ras.
- Eu te cunosc... Iar cazatura ta in 'piscina' a fost dementiala, pacat ca nu te-am filmat.
- Haha... Ce glumet suntem!
- Hai nu te supara, doar am glumit.
- Cum sa nu ma supar daca incepi sa razi de mine dupa ce ca sunt uda si incepe sa se raceasca. Multumesc!
- Hai Andra! Imi pare rau...
- Scuze acceptate.Era asa de greu sa spui?
- Cam da.
- Hai acasa ca mi-e frig.
- Bine, uita ia asta.
- Serios? Pune tricoul pe tine! Nu merg cu tine pe jumatate gol pe strada unde te vede toata lumea.
- Hai...stiu ca iti place!
- Eu plec, pa Lucas. Max,Tio,Lisa!! Haideti! E tarziu.
(ง ˙ω˙)ว (ง ˙ω˙)ว (ง ˙ω˙)ว (ง ˙ω˙)ว
Am scris 1007 de cuvinte, e putin mai lung fata de celelalte si asa vreau sa fie si urmatoarele capitole. Sper ca va place si sper ca o sa ma sustineti.(Cred ca sunt enervanta ca tot spun asta. c: )
O sa schimb coperta povestirii, mi se pare prea simpla, sper ca o sa va placa.Ce parere aveti?
CITEȘTI
I GIVE UP ON EVERYTHING
RomanceAr fi mult mai usor daca ai fugi de acasa si ai lasa totul in urma ta ... Nu-i asa? Asta e ceea ce face Andra, desi e o fata cuminte. Ce a facut-o sa ia aceasta decizie? Pai.. Totul se afla in 'carte'. Faptul ca a plecat de acasa a ajutat-o sa se d...