AndraPOV
Nici nu am apucat sa ma pun in pat ca a si sunat telefonul. Era Lucas. Daca ii raspund ce o sa-i spun? O sa ma blochez.. Mai bine ii inchid. Ma trantesc in pat si ma uit la tablourile care erau pe pereti. Erau vechi dar frumoase, iar eu incercam sa le gasesc un inteles. Imi place acest apartament, iar acea batranica care are acest motel este foarte simpatica.
Cu cateva ore inainte
Intram in casa si incercam sa nu facem galagie, pastrand aceeasi distanta.
- Imi pare rau ca am reactionat asa, nu stiam ca v-ati despartit, eu credeam ca inca sunteti impreuna si nu voiam ca eu sa fiu cea care va strica relatia.
- Andra ....spune si se apropie de mine imbratisandu-ma... Mie imi place de tine.
- Crede-ma chiar nu vreau.... Stai... Ce? Iti place de mine? De ce? Spun deja foarte derutata.
- Da.. Imi place de tine ..
- ....
Nu mai spunem nimic. Stam si ne uitam unul la altul. Nimic mai mult. As vrea sa inteleg acest moment dar din pacate tot ceea ce ne dorim nu se poate intampla.
- Lucas, vreau sa dorm. Sunt obisita... Iar in dimineata asta dorm eu pe canapea pentru ca asa a ramas.
- Bine,spune mai mult oftand. Imi scoate o perna si o patura apoi se indreapta spre dormitorul lui.
- Vise placute Andra...
- Vise placute...
Inchide usa, iar eu stau si ma uit in gol. De ce ii place de mine? Ce vede la mine? Eu vad doar un corp tampit si incapabil. Din cauza mea se va certa cu Tyler, poate si cu restul prietenilor lui. Nu mai pot sta aici, o sa ii stric viata.... Ce bine ca nu mi-am mai lasat valiza la el in camera. Il caut pe Tio si il vad ca dormea langa Lisa in hol. Il chem iar el vine spre mine.
- Trebuie sa plecam Tio. Stam pe capul lor. O sa vii cu mine asa-i?ma linge pe obraz, iar eu zambesc.
Caut un pix. Se pare ca iar o sa plec si o sa las o scrisoare in urma. O sa devina un fel de obicei..
" Va rog sa nu va speriati. Am plecat pentru ca ma simt in plus. Nu vreau sa mai stau pe capul vostru. Va rog sa ma intelegeti. Va multumesc din suflet ca m-ati gazduit. Si sa nu va faceti griji pentru mine. Mi-ar placea sa tinem legatura, desigur daca vreti si voi, asa ca aici este nr meu: 07...
Andra."
Imi iau valiza si ies pe usa fara sa fac vreun zgomot. Si acum ce fac? Sunt asa de proasta... Unde o sa stau? Cand ies din bloc intalnesc o doamna.
- Ma scuzati ca va deranjez. Stiti un hotel care sa primeasca si animale?
- Nu stiu nici un hotel, dar am auzit de un motel care este la capatul orasului. Stiu ca te primeste si cu animale.
- Va multumesc. Si mai am o intrebare, sper ca nu va deranjez...
- Nu ma deranjezi. Care este intrebarea?
- Stiti de unde pot sa iau un taxi pana acolo?
- Da, aveam eu un numar. Stai sa il caut. Aici... 958544.
- Va multumesc!
- Cu placere.
Sun si ma uit la placuta de pe usa pe care scria adresa. In 3 minute vine taxiul si spre norocul meu stie unde este acel motel. Se pare ca astazi este ziua mea norocoasa. Tio statea la picioarele mele si se uita la mine. L-am pupat pe bot apoi am inceput sa il scarpin dupa ureche. Nu stiu cum reuseste, dar mereu ma face sa ma simt mai bine. In 15 minute am ajuns. Dupa ce am coborat am intrat in motel. Era mai mult un fel de pensiune B&B. Cand intru sunt intampinata de o batranica foarte simpatica.
- Buna ziua! Am auzit ca primiti oameni si cu animale.
- Da ati auzit bine. Sa inteleg ca doriti o camera. Mai am doar una.
- Va multumesc.
Ma indruma spre camera si imi da cheia. Imi las valiza iar Tio incepea sa exploreze camera. Nici nu am apucat sa ma pun in pat ca a si sunat telefonul....
Lucas POV
In momentul in care i-am spus ca imi place de ea ma simteam.... Nici nu stiu cum sa ma exprim. Ea statea si se uita cu acei ochi superbi la mine. Nici nu ma asteptam sa reactioneze altfel. Se pare ca am inceput sa o cunosc. Dupa ce imi spune ca este obosita, iar eu i-am dat perna si patura am mers la mine in dormitor. Ma asez in pat si adorm foarte repede pentru ca sunt obosit.
La un moment dat ma trezeste Lisa. Se urcase pe mine. Dupa ce ma scol din pat merg sa vad ce face Andra. Aparent parintii mei nu s-au trezit. Bine ca este weekend. Cand intru in sufragerie nu o vad, dar observ o hartie. O iau si dupa ce am citit am simtit cum innebunesc.
Nu mai stau pe ganduri si o sun. Din pacate nu imi raspunde. Acum unde sa o caut? Cum sa o gasesc? Poate a patit ceva de nu imi raspunde...
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
Dintr-o data mi s-a aprins un beculet. O sa o localizez prin GPS. Dupa 5 minute de cautare o gasesc. E la capatul orasului la un motel la care am mai fost. Fug ca un disperat la masina iar cand ma pun la volan accelerez si incerc sa nu fac vreun accident. Cand am ajuns in fata motelului intru si o intreb pe propritara unde este. In acel moment o vad cum iese din camera. Atunci cand m-a vazut s-a speriat si a intrat in camera inchizand usa. Fug la ea si incep sa bat ca un disterat ,dar nu imi raspunde. Nu stiam ce sa fac ... Trebuie sa ajung ea... Sa vorbesc cu ea... Nu pot sta asa. Ies afara si ma duc la geamul de la dormitorul ei. Ce bine ca l-a lasat deschis si ca a gasit camera la parter, altfel nu cred ca puteam sa merg la ea daca statea la etaj. Cand intru observ ca statea in baie pentru ca era becul aprins. Tio statea la usa si astepta. Ma duc dupa ea! Daca face o prostie pe care o sa o regrete? O sa sparg usa daca este nevoie!!
- Andra? Ce faci acolo? Hai deschide usa sa vorbim...
- Lucas? Cum ai intrat?
- Pe geam dar nu conteaza asta. Deachide usa ca sa vorbim..
Aceasta nu raspunde si incepe in schimb sa planga.
- Andra te rog nu mai plange.. Deschide usa... Te rog....
Aud cum se deschide usa si o vad pe ea stand in picioare cu ochii rosii si cu o fata foarte trista. Dupa cateva secunde imi sare in brate si incepe sa planga.
- Nu mai plange... Sunt aici...spun si o mangai pe par.
Nu vreau sa se mai termine acest moment. E asa de micuta fata de mine, atat de sensibila.. Nu o sa o mai fac sa planga vreodata, iar cel care o sa o raneasca... E mort. O iau in brate si o asez pe pat... Se uita in ochii mei si puteam sa vad durerea pe care o simtea.
- Andra spune-mi te rog de ce plangeai in baie? E din cauza mea...?
(ง ˙ω˙)ว(ง ˙ω˙)ว(ง ˙ω˙)ว(ง ˙ω˙)ว
Yes! Am terminat de scris. Finally. Nu am mai avut inspiratie... Absolut nimic. Abia acum mi-a venit 'muza'. Sper ca va place.
Va pup! :*
CITEȘTI
I GIVE UP ON EVERYTHING
RomanceAr fi mult mai usor daca ai fugi de acasa si ai lasa totul in urma ta ... Nu-i asa? Asta e ceea ce face Andra, desi e o fata cuminte. Ce a facut-o sa ia aceasta decizie? Pai.. Totul se afla in 'carte'. Faptul ca a plecat de acasa a ajutat-o sa se d...