Andra POV
- Pai prietenii mei sunt la un club, iar eu i-am refuzat cand m-au chemat si cum nu avem ce sa facem... Ce zici? Vrei sa mergem?
-....
- Haide! O sa fie distractiv.
- Mm... Bine hai sa mergem. In 20 de minute esti gata? il intreb in soapta.
- Dap.
Ne indreptam spre dormitor si ne luam hainele. Eu ma schimb in baie iar el in dormitor. Dupa ce am terminat am iesit iar Lucas inca nu era gata. Statea si se uita la niste tricouri asezate pe pat.
- Serios? Nu esti gata?
- Nu, ce tricou sa imi iau?
- Oricare, numai sa pui ceva pe tine.
Se intoarce cu fata la mine si incepe sa-si incordeze muschii pieptului facand o fata de baiat cuminte.
- Inceteaza.
- Ce sa incetez? Nu fac nimic..
- Deci asta faci daca nu iti spun ce tricou o sa iei?
- Cam da.
- Bine, atunci ia-l pe ...ma uit putin printre cele asezate pe pat si i-l arat pe unul alb cu un lup pe el.
- Ok. Hai sa mergem.
- Acum serios, nu mai fa asta.
- De ce?
- Este ciudat.
- Imi place cum fata ta s-a inrosit si tot inchideai ochii cand m-ai vazut.
- Hai sa mergem ca o sa intarziem.
- Ok, ok.
Inchide usa apartamentului apoi ne indreptam spre masina lui. Nu ma pricep la marcile masinilor dar a lui era frumoasa. Mi-a deschis portiera apoi a inconjurat masina si a intrat si el. Pe parcursul drumului mi-a spus cine era acolo. Erau 2 fete, Amanda (iubita lui Lucas, super petrecareata si bagareata in seama) si Ann ( BFF-ul Amandei, o fata mai timida) si 3 baieti : Jerry (tipul neindemanatic dar cumsecade); Tyler ( tipul sarmant, care se da la toate fetele) si Gabe ( tipul obsedat de parul lui). Drumul nu a fost lung, iar cand am intrat in club narile mi-au fost invadate de un aer irespirabil de fum de tigara si de alcool. Ne-am indreptat spre masa prietenilor lui Lucas.
__________________________________
- Salut! Vreau sa v-o prezint pe Andra, o prietena, spune si ma 'impinge' pe mine in fata iar eu le fac cu mana.
- Hey frumoaso!spune un tip care avea un corp bine lucrat. Eu sunt Tyler, iar ei sunt Gabe, si arata spre un baiat cu parul negru si ochii albastri, si Jerry ,care era un baiat cu parul saten si ochii caprui.
- Incantata de cunostinta!intind mana iar Tyler mi-o saruta. Pot sa jur ca in acel monent Lucas s-a inrosit de nervi.
- Iar ele sunt Ann, arata spre o fata slabuta, cu parul saten si ochii verzi, si Amanda, o fata cu parul de un blond inchis si ochii caprui.
- Ma bucur sa va cunosc.
- Deci ce facem? Intreaba Gabe.
- Suntem la un club, hai sa dansam, spune Jerry.
Baietii au plecat, iar eu am ramas cu fetele.
- Deci Andra locuiesti aici?ma intraba Ann.
- Nu, sunt doar in vizita.
-Cum de il cunosti pe Lucas? De ce ati venit impreuna? Care e faza ca nu inteleg.ma intreaba Amanda oprindu-se la sfarsit sa ia o gura de aer.
Iar in acel moment vine Tyler si o ia la dans. Amanda imi aruncase o privire ucigatoare si apoi se indrepta spre bar ca sa-si ia o bautura racoritoare ingnorandu-l pe Tyler. Eu am ramas cu Ann discutand despre chestii de fete. La un moment dat vin Tyler si Gabe. Lucas nu stiu pe unde era.
CITEȘTI
I GIVE UP ON EVERYTHING
RomanceAr fi mult mai usor daca ai fugi de acasa si ai lasa totul in urma ta ... Nu-i asa? Asta e ceea ce face Andra, desi e o fata cuminte. Ce a facut-o sa ia aceasta decizie? Pai.. Totul se afla in 'carte'. Faptul ca a plecat de acasa a ajutat-o sa se d...