Sinir Krizi

57 18 6
                                    







Gözlerinden yaşlar firar etti ve kabullendi kadın isminin Elzem olmasını sağlayan bu güzel kadının onunla resmen dalga geçtiğini zira isminin anlamı vazgeçilmez di.Fakat bu ismi ona veren toprağın altında ki kadının bu ismi neden ona verdiğini sorgulamak istedi çünkü bu ismi ona anneannesi vermişti ve ondan vazgeçmişti bu adil değil diye düşündü Elzem. Kendiside biliyordu ki sorgulamak için çok geç kalmıştı.

Geriye yaslanıp gözyaşlarını sildi, elleri titriyordu bundan nefret ediyordu genç kadın. Ellerine baktığında bunun sebebini hatırlamaktan nefret ediyordu en çok ama bir türlü unutamıyordu olanları yine hatırlamak zorundaydı sanki. Ama çoktan yaşadığı o gün gözlerinin önünden geçiyordu.
Elzem ergenlik döneminden bu yana panik atak ve sinir krizi geçirirdi. O zamanlar fazla hasastı herşeye alınıyordu, kırılıyordu ama bunun sebebi bu kadar değildi en yakın arkadaşı olan Arzu o zamanlarda babasıyla ufak tefek sorunlar yaşıyordu.

Arzu'nun evine davet etmesi üzerine Elzem arkadaşının evine gitmiş ve tam bu sıralarda arkadaşının babasıyla olan kavgasına şahit olmuştu Elzemi fark etmeleri üzerine sakinleştikleri için Arzunun odasına geçip yatağına oturup hiç birşey olmamış gibi sohbet etmişlerdi Elzem bu duruma çok alışkındı Arzu böyleydi Elzeme göre delidolu ve biraz çılgın olduğundan kaynaklanıyordu fakat Arzu ya çok iyi bir oyuncuydu ya da dengesizin tekiydi. Konu konuyu açıyordu şimdi ise Arzu babasıyla yaşadığı tüm sorunları kendince babasının artık onu sevmediğini ve eskisi gibi değer vermediğini idda ediyordu.
Babasız büyümenin verdiği bir olgunlukla ona "Ben olsam babamla bu kadar sorun yaşamam Arzu en azından senin baban yanında..."Elzem derin bir nefes alarak sözlerine tekrar devam etti gözleri çoktan dolmaya başlamıştı bu da biraz sonra ağlayacağının habercisiydi Elzem diğer insanlar gibi duygularını saklayan bir insan olmamıştı hayatı boyunca. "Bak ben baba demenin ne ve nasıl olduğunu bile bilmeyen bir insanım biliyorsun ama annem var ve buna şükrediyorum inan bana annem benim için o kadar değerli ki belki diyorum babam beni bırakıp gitmeseydi onun için de aynı düşüncede olucaktım ama ben senin kadar şanslı değilim Arzu babanın değerini iyi bil."Elzemin bu sözleri dile getirmesi çok zordu fakat Elzem arkadaşına yardım etmek için kurmuş olduğu bu cümlelerin ona dokunacağından habersizdi. Çoktan gözleri yaşlara teslim olmuştu bunları dile getirmek onun için çok zordu ama arkadaşı için herşeye değerdi böyle düşünüyordu genç kız fakat arkadaşının onunla aynı düşüncede olmadığını bilmiyordu hele ki biraz sonra olacakların tüm hayatına etkisi olucağını hiç bilmiyordu. Arzu ise sinirle yerinden kalkarak ona bağırmaya başladı. "Evet haklısın senin bir baban bile yok ya da var ama firar etti mi demeliyim yoksa. Sâhi baban nasıl birisi adı ne bunları bile bilmiyorsun yazık gerçekten!" Elzem bu sözlerin yarattığı şaşkınlıktan dolayı ağlamayı kesip arkadaşım dediği insanı izledi bu sözleri ondan hayatta beklemezdi fakat sorun bu değil di arkadaşı bile isteye şu an canını yakmaya devam ediyordu.
"Emin ol sende benim yaşadıklarımı yaşasan keşke babam hiç olmasaydı dersin ve sana bu konuda hiç acımıyorum biliyormusun asıl şanslı olan sensin ve bunun farkında bile değilsin!" Tam bu anda kapı sertçe açılıp Arzunun babası devreye girmişti babası kızının yüzüne ilk defa tokadı geçirdikten sonra bağırarak konuşmaya başlamıştı "Ne yaptım ulan sana ne yapmak istediysen her zaman annenin aksine izin veren bendim daima sırf sen mutlu ol diye sana gösterdiğim sevginin yarısını bile erkek kardeşine gösterseydim kıskançlıktan ne yapacağını bilemezdin. Hadi bana bunları söyledin utanmadan ama şu babasız büyüyen kıza bunları söylerken hiç mi üzüleceğini hissetmedin..."
diyerek kendisine bakan adamın son sözleri beyninden geçerken kendisine kızdı ne diye arkadaş ediniyordu babasız büyümüş olmasını yüzüne her Allah' ın günü vurulsun diye mi? Bundan sonra böyle bir olayla bir daha karşılaşmamak adına hiçbir şekilde arkadaş edinmiyecekti tanımadığı herkesten uzak durucaktı.
Bu cümleler çok ağırdı Elzem'in taşıyamıyacağı ağırlıkta olan bu cümleler bir hayatı yıktı, bir geleceği yaktı bir can aldı, bir ruha katletti, bir insanın tüm kaderine sebep oldu ve geride bir enkaz bıraktı, toparlanması güç bir enkaz.
Arkadaşım dediği insanın bunları söylemiş olması içini yakıyordu genç kızın içinin yanmasına sebep olan insanlardan daha fazla nefret ediyordu.
Elzem çoktan Arzu'nun evini terk etmiş sahile doğru yürüyordu evleri sahile çok yakındı. Bu hal ile eve gitmek istemiyordu peki bunları nasıl anlatacaktı evde onu bekleyen dedesi, anneannesi ve annesine .
Elzem farkında olmadan gözlerinden yaşlar firar ediyordu, elleri titriyordu genç kız olduğu yere çöktü ve gözleri karardı, gözlerini yeni bir hayata açmak adına kapattı.
Çevresi çoktan kalabalıklaşmış ve ambulans çağırılmıştı . Hayatına yeni kurallar getirdi genç kız bu kuralların onu üzmemek adına olduğunu istemesi üzerine getirilmiş bu kurallar canı yanmasın diyeydi.
Elzem hastanede gözlerini açtığında etrafında annesini , anne annesini ve dedesini görmeyi beklemiyordu. Zira kendilerine de bulunduğu hastanede ki dedesinin bir arkadaşı haber vermişti. Elzem olanları anlatmak zorunda kaldığı için herşeyi eksiksiz anlatmıştı. O günden sonra çok şey değişmişti hayatında buna kendisi de dahildi.

Bu olaylardan tam olarak on yıl geçmesine rağmen bunları unutmamak canını sıkıyordu.
Bunları her sinir krizi geçirdiğinde hatırlıyordu sinir krizi çok ciddi olmasa da bunları hatırladıktan sonra çok kötü olurdu tüm vücudunu titreme alırdı gözleri kapanıp bilinci gidip gelirdi daha sonra bayılırdı. Ve maalesef ki şuan bunları yaşıyordu nefes almak bile o kadar zor geliyordu ki genç kadın buna dayanamadı ve gözlerini kapattı.
Herkes etrafına toplanmıştı ve ambulans çağırılmıştı fakat ambulans gelene kadar Elzem çok daha kötü olabilirdi zira doktoru da bunu ailesine bildirmişti Elzemin en büyük sorunu buydu bunları her yaşadığında resmen her seferinde ölümle burun buruna geliyordu ve bunu yaklaşık üç kez yaşamıştı ilki buna sebep olan Arzunun yüzünden, ikincisi o zamanlarda evcil köpeğinin ölmesinden , üçüncüsü çok sevdiği dedesinin ölmesinden şimdi ise dört kez olucaktı nedeni ise anne annesinin ölümü buna sebep olucaktı.
Dayısı, kuzenleri ambulansı beklemeden arabayla kendisinin doktorunun bulunduğu hastaneye doğru götürülüyordu.











































Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz KabuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin