*****Jack az ajtóval tökől, miközben a horda felé tart. Egy néger csávó van az ajtó mögött. Jó fizikummal rendelkezett, sportöltözetben volt, síppal a nyakában. Ezt mondta: -Te is csak egy tolvaj vagy! Egy gyilkos tolvaj! Megölted az öcsémet!- Erre Jack, csak ezt felelte: -Ő már halott volt! Segíts! Csak segíts és utána megbeszéljük!- Erre a tesi tanár: -Szóval hazug is vagy?!? Dögölj meg!-mondta könnyező szemekkel és egy lépcsőn felfutott. Jack meg csak kiabált. -Hogy lehet valaki ennyire fasz??? Kérem segítsen! Nem akarok meghalni!*****
Jack az épület fala mentén elkezd az iskola mögé futni. Hátsó bejáratot keres és talál is. Egy fémajtó ami vörös volt a rozsdától. Nyitva volt, tehát Jack könnyen bejutott. Felfutott az eltorlaszolt lépcsőn, amin eddig nem tudott feljutni. Ott volt a tesi tanár, három iskolás lány és még kettő fiú. A tesi tanár kést vett elő, majd behajlította térdét a harchoz készülve. Egy másik tanár is ott volt, farmer nadrágban, kockásingbe. Neki volt egy lőfegyvere. Colt 1911-es fegyver és a tesi tanár fejéhez szegezte. -VISSZA! Ő még él!- Erre csak ezt mondta a tesi tanár. -NEM! Ő EGY GYILKOS! MEGÖLTE ŐT, AZ ÖCSÉMET!- Jack közben csak rémülten szemléli a cselekményt. Hátra lép párat, de csak kis lépésekben. Kockásingű csávó ezt mondja. -SEBASTIAN! TEDD EL A KÉST! ITT GYEREKEK VANNAK BAZDMEG!!! A FRÁSZT HOZOD RÁJUK!- Sebastian ekkor véletlen megvágja Rob karját, mert túl gyorsan fordult hozzá, közben azt kiabált, hogy -Ne szolj bele, a kurva anyádat!- Eldördül a fegyver... Sebastian holtan rogy a földre. A három, alig tíz-tizenhárom éves lányok elkezdenek sikítozni. Csak úgy a kettő fiú is. Matt tizenhat éves, Rick pedig tizenöt. Rob egy ideig nem tud megszólalni, de végül a következő szavakat mondja.- Én nem akartam ezt! Nem akartam ezt bazdmeg! Véletlen volt! NEM AKARTAM!- Jack nem akar megszólalni. Elkezd szép lassan tolatni, majd megfordul. Amint megfordul, egy csaj, lapáttal kólintja fejbe. Jack elvesztett eszmélettel esik a földre...
Tíz perc múlva* -Mit csináljunk vele? Bajt hozott ránk ez a fiú! És mivan... mivan, ha tényleg gyilkos?- Kérdezgetett Rob, egy rendkívül csinos lányt, aki Vanessa névre halgat. Kellemes hangjával a következőt mondja. - Gyilkos? Ebben a világban ki nem gyilkos? Megölni nem fogjuk, az biztos! Nézz rá! Olyan mint ha, profi járkáló gyilkos lenne. Van túlélő csomagja is. Hasznát vehetjük, jó harcos...és még helyes is! - Mondta kedvesen, miközben haját, a füle mögé tette. Rob bólogatott.- Persze, hogy nem öljük meg! Csak felteszek neki néhány kérdést... ha magához tér. Nem bízok benne.
Pár óra múlva* Jack magához tér, de meglepődve veszi észre, hogy kivan kötve egy ágyhoz. Elsőre csak halkan ennyit mond.- Hahó! Van itt valaki?- Körbe néz a szobában, de csak az ágy van bent, meg egy szék. Most egy kicsit bátrabban és hangosabban mondja. -Van itt valaki? Heló! MAGAMHOZ TÉRTEM BAZDMEG!- Rob jött be az ajtón. Leült a székre, ami eléggé nyikorgott és ezt mondta Jacknek:- Beszélgessünk...
*
YOU ARE READING
The Walking Dead: Dead Or Alive
ActionHősünk, nevén szólítva Jack, egy járványban elbukott városban éli minden napjait. Majd megöli a kíváncsiság, hogy mivan az ország többi részével, illetve mi van a világgal. Így, tehát Jack egy oriási túrára megy, ebben a rémisztő világban, amiben eg...