Tragédia

103 4 2
                                    

*****-Beszélgessünk!- Mondta Rob, miközben szúrós szemmel néz Jackre. Jack erre gúnyos hangvétellel ennyit mondd. -És mit akarsz? Mit mondjak? -Mindent mesélj el! Honnan jössz? Család? Hova tartassz épp? Mit tudsz az odakint történtekről?-Válszolt rá egyből Rob, majd Jack ezt mondta. -Akkor elmesélem!*****

A tv-ben, már régóta mondokadták, hogy valami vírus van. Senki nem vette komolyan, de volt olyan... Akik megőrűltek és elkesztek fosztogatni, rabolni. Mi a fővárosba utaztunk... sikertelenül. Sok volt az akadály. Gyalog mentünk el a nagy szüleimhez. A nővérem zaklatott állapotban volt, a öcsém idekesgetett csak. Az anyámat harapták meg legelösszőr. Aztán apám jött. Én... Egy gyáva fasz voltam... felfutottam az emeletre... Hallotam a testvéreim sikolyát. Hetekig sokkos állapotba voltam. Aztán a gyűlöletemet hasznosítva erőt vettem magamon és aprítottam az őrülteket. Amikor csoportosan jönnek az para... Nem lehet semmit csinálni... csak futni. Egyszer elhatároztam... Heh. Két hónap múlva, hogy ez így nem maradhat. Elhagytam az épületet. Itt kötöttem ki. Frissek az érzéseim még.

Majd Rob kezdte el a történetét. -Nekem is haltak meg család tagok. Az édesanyám a...-
Ekkor hangos üvegtörés vetett véget a beszélgetésnek... Majd jött egy éles kiabálás...
Hamar lefutottak, miután Rob kioldozta Jacket.
Vanessa kiabált... A gyerekeket a szeme előtt ették meg.
Rob- Gyorsan hátra! Ott van egy kis busz! Mozgás!
Majd Vanessát a vállánál fogva rángatja. -Vanessa mennünk kell!
Nagy nehezen tovább álnak. A busz nagy lendülettel át megy a kerítésen, csak úgy az őrülteken is. Az országúton akadály nélkül lehet menni. Vanessa zokogva űl le az ablak menti ülésre. Jack egy kicsit hátrébb a túl oldalra.
Már kb félórája úton vannak. Ekkor valaki a leghátsó ülésen felébred és előránt egy fegyvert. -Állítsd le ezt a szart. Ekkor Rob és Jack összenéznek. Rob nyom egy satuféket, az ismeretlen férfi előre esik, és míg lendülettel gurul előre, Jack egy óriásit behúz neki. Elájul. Pár perc múlva magához tér és megpróbálnak döntést hozni sorsáról.

*****-Mit csináljunk vele?- kérdezte Jack. A busszal félre áltak, egy erdős részen, az országúton.
Rob hideg vérrel veszi el a férfi fegyverét, és mondja- Megöljük!*****

The Walking Dead: Dead Or AliveWhere stories live. Discover now