Egy rémálom

332 9 6
                                    

*****A főszereplőnk, Jack egy lepusztult panelházban alszik. Egy lakást megtisztított magának, épp ott aludt egy matracon. Forgatja a fejét, látszik, hogy izzad, majd hirtelen felkel és felkiált: -Nem! Ez nem történhet meg! *****

Jack már régóta elakar innen menni, de vagy nem jut túl messze, vagy nem mer elmenni. Most viszont ez másképp van. Egy táskába összeszedi a már előkészített fontos holmikat. Még sötét van, de elhatározza, hogy amint lát egy napsugarat, elindul.

Kezd felkelni a nap. Az épület aljáig hosszú és félelmetes úton kell menni. Sötét is van, tehát csak a lépcsőkorlát segítségével lehet araszolni. Pár perc alatt leért Jack. Kinyitja egy résnyire az ajtót. Kémleli az utat, keresi a rést. Majd megindul a megfelelő időben. A kocsihoz veszi az irányt. Van némi üzem anyaga... talán a következő városig elég lesz. Elindul a főút felé, de jönnek felé a már halott városlakók. Sikeresen elhadja a várost, de nem jut sokáig. A főút levan zárva, így bemegy az futball pályára és így kerüli meg az akadályt. Viszont most a másik város felé megy, de odáig nincs elég benzine. Kiszáll a kocsiból és megindul gyalog. Kb. 15 perc mulva ér a másik városba, ami szintén romokba.

Egy iskola van a város szélén és úgy gondolja benéz egy 'tanítási napra', hisz már rég volt iskolába. Jack 20-as éveit éli, még szakmunkája sincs. Elég jól elkerített épület, saját kerttel, kapuval és kerítéssel. Belépett az előtérbe, miután átmászott a kerítésen. Meglepődve észleli, hogy nem találkozott fertőzöttel. A portás fogadja Jackket, Jack pedig illedelmesen beledöf a fejébe. A portás már eleve halott volt. Fertőzött volt. Jack fel-alá járkál, de zárva minden terem, az emeletre szinte felsem lehet jutni. A naplemente vörösen és sárgán özönlik be az épületbe. Sötétedik. Jack pedig beül a portásnak a kabinjába, egy fotelben és ott alszik el. Reggel úgy dönt, hogy tovább áll. Az autómatákból kivesz néhány üdítőt, sütit és kekszet, majd elindul.

Az iskolát körbe veszik a járkálok és csak a kerítés fogja vissza őket... nem sokáig. Jacknek teli a szája, de ez nem gátolja abban, hogy elkáromkodja magát. A kerítés beszakad. Özönlik a horda, Jack pedig az ajtóhoz fut, de azt valaki bezárta. Jack elkezd nyüszörögni, és a következő szavak hadják el a száját: -Nem! Ez nem történhet meg!...

The Walking Dead: Dead Or AliveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora