Különkiadás

13 0 0
                                    

Régebb óta szerettem már volna csinálni, ilyen különkiadásos, blog szerű szöveget. Korábban nem "mertem" volna ide rondítani eme műbe. Volt idő, amikor azt hittem, hogy ez a könyvem egy remekmű, amit talán csak azért hittem, mert ez volt az egyetlen.

Most mégis miért készül ez a rész?

Rengetek infó van, amit szeretnék megosztani veletek. Az egyik legfontosabb, hogy -A 24 éves szűz- című könyvem, egy hónap alatt elérte, a négyszáznegyvennyolc(448)-as nézettséget. Ennek azért örülök annyira, mert ezt a könyvet, amit most is ezzel a bejegyzéssel szennyezek, ahelyett, hogy folytatnám, nagyjából 790-en olvastak, ami szép nézettség számomra, de ezt három év alatt érte el.

Tudni kell még, hogy ezt a könyvet füzetekbe kidolgoztam. A karaktereket, a helyszíneket stb. Bár ezek a kidolgozások inkább csak, amolyan vázlatok voltak. Természetesen én értem, hogy a másik könyvem az miért lett ennyire érdekes. Egy rész, a borító már elég hívogató tud lenni. Írásommal meg sem tudnám közelíteni, azt az ábrázolásmódot, amin a hölgy van. De, ez nem minden! A részek, elég rövidek, és frappánsak. A mai szleng nyelven íródott, a történet szála érdekes és könnyen nyomon követhető, valamint egyszerű a karakterekkel azonosulni.

No de van ám egy másik könyvem is. -Dead or Alive: The Road- címen. Ez az a könyvem, amit nem csupán kidolgoztam, de térképet csináltam hozzá, a karakterek önéletrajzát is megcsináltam, a helyszínek külön füzetet foglalnak el. A cselekmények és a párbeszédek sablonjai, valamint a karakterek érzéseinek változása is nyomon követhetők a füzetbe. Ezek alapján íródik a könyv. Kicsit el is szomorodtam, amikor láttam, hogy csak szerényen tizennégyen olvasták. (14-en!) Amit kidolgoztam.../ - A 24 éves szűz-t Meg általában spontán írtam egy-két hülyeséggel. Amolyan eltúlzóan írtam direkt a cselekményeket. 450-en olvastál.

Tehát, a -Dead or Alive: The Road- könyvnek, meg van már a következő 4-5 fejezete, és nem az itteni fejezetek, hanem a rendes, nagy fejezetek. Fejezetenként 8-10 oldal, és úgy tervezem, terveztem, hogy egy oldal egy rész lesz. Most jönne a sulis fejezet és ne ijesszen meg, a suli lesz az első "tábor", miután a főszereplőnk találkozott az első túlélővel. Szerintem érdekes viták és konfliktusok lesszenek a túlélők között, csak motiválatlan vagyok az ellentétes nézettség-érdekesség-hobbi között. Személy szerint folytatnám a The walking dead-es sztorit, ami ugyan ez a könyv(amibe most is írok), de a Dead or Alive ugyan ez a könyv. Csak átdolgoztam. Tehát ha hiányzik ez a könyv, akkor olvasd a másikat, mert ugyan az a szitu. Csak pár szereplő tovább él, valaki más meghal stb. Valamint a helyszínek is jobban kidolgozottak.

Nem írok tovább, mert a lényeget, a problémáimat, az érzéseimet szerintem megfogalmaztam. A másik könyveimre is kellően felhívtam a figyelmemet. Már csak válaszolnom kell, hogy miért lett a különkiadás ide írva. Sajnálattal közlöm, hogy ez a könyv, bármennyire is a szívem csücske és hát végül is ezzel kezdtem az online pályafutásomat, de... nem írom tovább.

Továbbá, minden egyéb információt ide fogok majd írni a többi könyvemmel kapcsolatba.

Szóval, ha szerinted jó volt ez a könyv, és olvasnád tovább, hogy mi történt a főszereplővel, akkor ne ijedj meg. A sztori folytatódik, amint felzárkózik a sorozat. -Dead or Alive: The Road- Ez a könyv címe.

Legyen szép napotok! Viszlát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Walking Dead: Dead Or AliveWhere stories live. Discover now