**Karakter Tanıtımı**

77 6 0
                                    

Gaye(sara sampaio) :
iyi kalpli,geçmişte çok kötü şeyler yaşıyo. Yeni bir üniversite kazanıp geçmişini arkada bırakıp yepyeni bir hayata başlıyor.onun içinde kimseyi kırmamaya dikkat edip, öğütler veriyor.sesiz bir kız. Zengin bir ailesi var. Yazı yazmayı çok seviyor.
Eymen(cameron dallas) :
Ukala, Kendini beğenmiş.insanların duygularını düşünmeden davranan, maymun iştahlı ve kaybediklerını degerini sonradan anlayan, kaba biri.arkadaşları ile yaşıyor. Baba parası yemeyi çok sever. Marka takıntısı var.
Kutay(vini uehara) :
Alçak gönüllü, kimseyi kırmaz. Herkeze değer verir. Sevdiğini sonuna kadar seven biri. Sınıf popüler çocuğu. Zengin bir ailesi var. Ailesiyle yaşıyor. Espiri yapmayı sever. Sınıfın en yakışıklı çocuğu. Resime karşı ilgisi var. Çizmeyide çok sever.
Pera(alexsandra burimova) :
Aslında iyi bir kız ama takıldığı insanlardan dolayı kötüyü oynuyo. İstediğini alan,takıntılı,gıcık ve sinir bozucu. Annesi ve babası yok. Arkadaşları ile yaşıyor. Arkadaşlarını sözünden çıkmaz.
Sara(barbara palvin):
Daha çok tek takılıyor, gıcık olduklarıyla ugraşmaya bayılır. Alçak gönülludur, insanlara yardım eder ve onları kırmamaya dikkat eder. Sınıfın popüler olanlarından biridir. Hayatta zorluklar ile mücadele edebilir, annesi yok babası ile yaşıyor. Zengin bir ailesi var.asık yüzludur.
Yağız(marcus hedbrandh) :
Yardım sever,iyi kalpli.Biraz züppe, espiri yapmayı sever.sınıfın popüler olan diğer çocuğu.herkeze takılmayı sever. Arabalara karşı ilgisi var.  Verilen hediyeyi beğenmese bile saklar.

BİR CANDA İKİ YÜREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin