Uzun bir yoldan sonra artık evime gelmiştim, hayallerimden bile güzel bir evdi. İçeri girdiğimde gördüğüm manzara güzel değildi,evin heryeri pis ve toz içindeydi. Bavullarımı bir kenara bırakıp, Hemen temizlik malzemesi ve yiyecek almak için dışarı çıktım. Markete doğru yürürken oturduğum semtin güzel olduğunu fark ettim. Markete girip alışverişimi yapıp eve döndüğümde kapımın önünde bir köpek yavrusu vardı.çok halsiz duruyordu. Kucağıma alıp eve götürdüm.geri markete dönüp köpek maması aldım. Hemen kollarımı sıvayıp temizliğe başladım. Belirli bir saat sonra ev artık temizlenmişti. Biraz köpekle ilgilendim sonra ona bir isim koymaya karar verdim. Onun adı Mişi olmalıydı. Daha sonra bavulumdaki elbiseleri yerine yerleştirdim. Artık acıkmıştım,mutağa inip malzemeleri yerleştirip sonrada kendime yemek yaptım. Yemeğimi yedikten sonra yorulduğumu hissettim. Odama çıkıp yatağıma yattım. Yarın benim için büyük gündü. Gözlerim yavaş yavaş kapandı. Sabah olmuş, alarmın susmak bilmeyen sesi ile yataktan sıçradım. Hemen banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra mişi'nın yemeğini ve suyunu kabına koydum, Daha sonrada kahvaltımı hazırlayıp kahvaltımı yaptım. Evden çıktım, çağırdığım taksi kapının önünde bekliyordu. Taksiye bindim.bir saat sonra okulun önündeydim. Taksiden indiğimde karşılaştığım manzara çok güzeldi. Çevremde birçok insan vardı. Kayıt işlemlerini yaptırmadığım için güvenlikten yardım istedim. Kayıt odasını sordum, Oda ban yardımcı oldu. Gidip kaydımı yaptırdım sınıfımın yerini öğrendim. Sınıfa doğru ağır adımlarla ilerliyodum.
Bir yandanda okulu inceliyordum,okul resimlerde göründüğü gibi değildi daha güzeldi. Birçok aktivite yapabilirdim. İnsanların tarzları çok farklıydı burada. O Arda telefonum çaldı arayan annemdi. Okulu nasıl bulduğumu sordu,bende çok beğendiğimi soyledim.yakın zamanda yanıma geleceklermiş onu söyledikten sonra birazda muhabbet ettik sonra derse gireceğimi söyleyip kapattım.annem ve babamın buraya gelecek olmaları pek hoşuma gitmedi çünkü annemler sebepsiz yere gelmezlerdi. Evet artık tam olarak sınıfın önündeydim,kapı kolunu tutup açmamla kafama yediğim topun zamanlamaları ayarlanmış gibiydi. Sınıfda gördüğüm şeyler hayal kırıklığından başka birşey değildi.ilk önce biraz afalladım ve boş olan bir yere geçip oturdum daha sonra hoca geldi ve derse başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR CANDA İKİ YÜREK
Aléatoire-GİRİŞ- Hafif bir rüzgar esiyordu, Hava bulutlu günlerden pazar.Sokaklar çocuk cıglıkları ile dolup taşıyordu ve bir sokak lambası lambası, Sanki umutsuz bir şehri ısıtıyordu. Artık vakit gelmişti,beni bekleyen bir okulum ve yepyeni bir hayatım var...