İkinci ders girdiğimde. Sınıfda kafama yediğim topun hala ağrısını hissediyordum.Sınıfda boş olan bir yere oturdum.Sınıf beklentimin altında bir sınıfıdı, bir kişi gelip hoşgeldin bile dememişti. Benim gibi tek oturan biri daha dikkatimi çekti. Yanına gitmek istedim ama çok geçti artık hoca derse girmişti.Hoca dersi anlatırken bir anda birisi dikkatimi çekti bana doğru bakıyordu,tuaf tuhaf. Acaba çok mu kötü gözüküyordum,daha kimseyi tanımıyordum isimlerini bile bilmiyordum. Hocanın dersi bitirmesi ile yanıma bir çocuk geldi.
Meraba ben Yağız dedi,ve ardından da espiri yapmasıyla sınıf güldü ve benim yüzümde bir tebessüm oluştu. Ya sen,sen kimsin diyincede ben de Gaye dedim. Bana birkaç soru sordu ben de ona sorular yönelttim biraz sohbet ettik. Sınıfda tek tanıdığım yağızdı ondan sınıftakilerin isimlerini sorduğumda beklemediğim bir tavırla karşılaştım.
Yagız:
Millet buraya bakın ,Bu gaye bildiginız gibi yeni geldi onunla tanışmanızı istiyorum.Dedikten sonra sınıftakiler teker teker gelip tanıttılar kendilerini.Yağız öğrendin mi şimdi isimlerini dedi,gülümsedi ve uzaklaştı yanımdan. Dikkatimi iki kişi çekti biri sara benimle tanışmadığı için bi diğeri ise bana dersde bakan çocukdu adı Korkutmuş.Artık eve dönüş sattım geldiğine göre hemen okuldan ayrıldım. Yürümeyi tercih ettim, bügün hava güzeldi.Önümde sara vardı dikkatımı çekti.Onunda bizim semte oturduğunu düşündüm, ama bir anda farklı bir yöne bakmam ile onu gözden kaybettim. Eve yaklaşmıştım .Mişi aklıma geldi birazda daha hızlandım ve artık evime gelmiştim. Kapıyı açtığımda Mişi beni bekliyordu ,mamasını verdikten sonra biraz onunla ilgilendim çünkü o benim buradaki ilk arkadaşımdı. Artık bende açıkmıştım yemeğimi hazırlayıp yedikten sonra çöp poşetinin dolmuş olduğunu fark ettim ,çöp poşetini aldım ve dışarı çıktım. Karşı evden biri çıktı karanlık olduğu için tam olarak kim olduğunu anlayamadım bana doğru geliyordu yüzü hafifden belirdi ama hala tanıyamadım. Elinde de birşeyler vardı. Ve onu gördüğüm de o kadar şaşırdım ki. Elimdeki çöp poşeti elimden düştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR CANDA İKİ YÜREK
Diversos-GİRİŞ- Hafif bir rüzgar esiyordu, Hava bulutlu günlerden pazar.Sokaklar çocuk cıglıkları ile dolup taşıyordu ve bir sokak lambası lambası, Sanki umutsuz bir şehri ısıtıyordu. Artık vakit gelmişti,beni bekleyen bir okulum ve yepyeni bir hayatım var...