Day 3

37 4 2
                                    

A treia zi ne.am gandit sa le facem o vizita baietilor , mergand la ei acasa. (la Munteni acasa)
A fost ceva de mers.... Cand am ajuns , i.am gasit pe baieti uitandu.se pe profilurile noastre de Instagram si Facebook , dand like la fiecare poza ...
Eu : Hey !!!! Ce faceti ??
Selly : Va admiram ...adica...ăăă...dam like la pozele voastre ...
Eu : Okay...! Hai sa ne jucam ceva ...
Cristi : Poker pe dezbracate ??
Eu : NU !! 😂😂 Doamne fereste ! Hai sa ne jucam adevar si provocare ...
Vlad : Uuuu...interesant...
Asa ca incepuram ... Am murit de ras pentru ca unele provocari erau ceva de genu ' ... :
Eu : Selly...te provoc sa iei o lingura de mustar si sa o inghiti...mustarul , nu lingura !
Selly : 😂😂😂
Eu : Vlad ... Te provoc sa faci twerk pe perete .. !
Vlad : Daca asta vrei ...!
Si uite asa am murit de ras , numai uitandu.ne la ce fețe au facut...
Insa...ce.a mai grea provocare mi.a fost data mie ..
Selly : Te provoc sa stai pe segway ..!
Eu : Dar nu m.am mai dat niciodata pe chestia aia !!!
Vlad : Hai ca te ajut eu !
Reusisem sa.mi tin echilibrul , dar cand Cristi m.a impins mai in fata , am cazut in bratele lui Vlad ,iar el m.a pupat pe frunte ...
Hmm..poate o sa imi iau si eu un segway ... Neeeaaa...nici gand ..😂
Dupa ce ne.am plictisit de jucat Adevar si Provocare , Vlad si Cristi s.au decis sa filmeze un 7 seconds challenge .
Camera era pusa cu spatele la geam , filmandu.i pe ei in restul camerei...eu eram in lateralul obiectivului , stand pe scaun ...
Cea mai tare dintre provocari a fost cand Cristi la pus pe Vlad sa zica 3 fiinte cu litera B :
Vlad : Babuin...bbbizon ...bu...ci
Cristi si eu : 😂😂😂😂😂
Dupa ce s.a terminat cu asta , am plecat fiecare la casele lor. .. :3

!!Next!!....

Dragostea Invinge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum