Day 11

20 1 0
                                    

Urmatoarea dimineata , m.am trezit cu dureri de cap . De ce ? De la nervii pe care i.am avut cu o noapte inainte .
Eu : O doamne ! Ma doare capul in ultimul hal !
Miruna : Si pe mine ... Simt ca.mi plesneste capul !
Selly : Fetele , eu trebuie sa plec !
Ana : Unde ?
Selly : Nu conteaza , va spun mai tarziu !
Dupa ce pleaca Selly , noi am ramas in camera, intrebandu.ne:
Miruna : Unde s.a dus Selly ?
Eu : Am o banuiala ! Va spun cand o sa apara !
Dupa ce ne.am spalat si imbracat , am iesit afara sa luam putin aer . La scurt timp , ne suna Selly :
Selly : Fetele , ne vedem intr.o ora pe plaja !
Ana : Okay ...
Dupa o ora , ne ducem pe plaja ... Nimic...
Eu : Unde sunt baietii?
Dintr.o data , in departare , il vedem pe Selly cu doua bandane : mov si roz.
Selly : Puneti.le la ochi !
Miruna : De ce ?
Selly : O sa vedeti !
Stam ce stam , si dintr.o data auzim niste muzica clasica .
Eu : Ce dumnezeu ?
Selly : Da.ti.le jos !
Cand am dat bandanele jos , am vazut cel mai frumos lucru din lume : erau baietii cu o trupa in spate .
Baietii au venit in fata nostra . Eram dezgustata ... dar un mic gest m.a uimit .
Vlad si Cristi : Iertati.ne !
Cand au spus asta , baietii s.au asezat in genunchi si fiecare a scos cate un inel de argint pur .
Vlad : Tu esti cel mai bun lucru din viata mea ! De cand te.am intalnit , viata mea s.a schimbat complet ! Am invatat ce e iubirea ! Iarta.ma pentru ca am fost un mare bou facand greseala aia ! Te iubesc Bia !
Cristi : Te rog sa ma ierti pentru ca nu am realizat ce fac ! Te iubesc Miruna si nu te.as parasi niciodata !
Eu si cu Miruna am ramas uimite de gesturile baietilor . Am ramas fara cuvinte . Nu mai stiam cum sa reactionam .
Eu : Ai fost un mare nesim..!
Vlad : Stiu ! Si imi pare tare rau pentru asta ! Nu vreau sa te pierd !
Eu : (*plangand ) Nici eu nu vreau !
Atunci l.am luat in brate de parca ar fi fost prima oara cand l.as fi vazut .
Miruna : Si tu ?? Ma mir ca nu ai ramas cu Antonia !
Cristi : Te iubesc ! As da orice sa te am inapoi !
Miruna nici nu a mai stat pe ganduri si l.a sarutat , uitand de imbratisare .
Eu si Vlad ne.am sarutat , uitand cu totul de cele intamplate .
Ana : Totul e bine cand se termina cu bine !
Eu : Tu stiai ?
Ana : Normal !
Miruna : Ce rea esti ! 😂😂
Ana : Meh .. 😂😄
Selly : Bun ...acum hai sa mergem sa mancam ! Atatea sentimente mi.au facut foame ! 😂😂😂
Eu : Si mie !
Dupa care am plecat si ne.am dus la KFC . Am mancat , dupa care ne.am dud fiecare in alta parte . Selly si Ana s.au dus in parc , Miruna si Cristi s.au dus acasa la baieti , iar eu si Vlad ne.au dus pe plaja . Am stat aproape doua ore sa privim rasaritul .
Eu : Vlad ?
Vlad : Da ?
Eu : Te iubesc !
Vlad : Si eu !
Eu : Sper ca stii ca m.am enervat pe tine ,nu ?
Vlad : Da...Hai sa uitam de faza aia , plus ca eram beat si nu stiam ce fac !
Eu : Mda... Antonia unde e ?
Vlad : Nu stiu sigur ..
Eu : Ma rog ... Intre timp , asta e cel mai frumos rasarit ! Nu cred ca puteam sa.l vad fara tine !
Vlad : Nici eu ! Te iubesc Bibi !
Eu : Si eu te iubesc Vlad !
In timp ce ne uitam la rasarit , Vlad a pus camera in spatele nostru filmandu.ne pe noi si rasaritul . Cand ne.am ridicat , Vlad a oprit filmarea , facand ca pe vlog sa fie cu speed totul.
Cu camera in mana , Vlad a filmat tot drumul pana in parcul in care ne indreptam .
Vlad : Salutare tutror ! Dupa cum ati vazut la inceputul video.ul am fimat rasaritul impreuna cu ea , iar acum mergem in parcul din centru ...ma rog ..eu stiu toata Cosntanta , dar Bia nu stie ...asa ca , sa mergem !
Vlad a continuat sa filmeze .
Vlad : A da ! Ea este. ..! Zii cine esti !
Eu : Bianca ...
Vlad : Si ce esti pentru mine ?
Eu : Prietena ta ?... Iubita ta ?
Vlad : Exact .. Asa ca acum ca ati aflat , sper sa nu sara toate fetele ca : " Vai , Vlad, sunt geloasa ! "
Eu : Chiar asta o sa se intample , stii nu ?
Vlad : Sper sa nu ..
Dupa toate astea , Vlad a continuat sa filmeze in parc fara sonor .
Intorsi acasa , Vlad s.a pus la editat vlogul . Eu m.am asezat in patul lui si
ma uitam la el . Eu am inceput sa fac live pe Streamago.
Eu : Vlad ...!
Vlad : Da ?
Eu : Fac live pe Streamago ..!
Cristi : A venit si Cristi ...!
Miruna : Ce faceti aici ?
Eu : Fac live ! Ei sunt Cristi si Miruna , probabil il stiti pe Cristi !
Miruna : Hei !
Eu : Ce e ? Mai nimeni nu te stie , iar in ...
Vlad : 30 de minute !
Eu : Iar in 30 de minute lumea o sa ma cunoasca si pe mine 😄 Mai stam putin pe live si dupa inchidem !
Mai am stat cam 30 de minute pe live , dupa care am inchis . Vlad a stat pe calculator cu Cristi pana la 2 a.m. , in timp ce eu si cu Miruna eram culcate de mult . Cand au vrut sa se culce si ei , au venit sa ne pupe pe obraz😍 , dupa care s.au bagat in pat.

!!Next!!...

Dragostea Invinge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum