Day 10

26 3 0
                                    

Uite ca veni si timpul sa plecam inapoi la mare . Toti 6 ( + inca cei trei catelusi ) am plecat la 8:15 a.m. cu trenul , astfel incat sa ajungem cat mai devreme la Constanta ... Eu si cu Miruna aveam sa stam la Munteni , iar Selly si Ana aveau sa stea la un hotel din apropiere .
Vlad : A fost super tare la munte ! Pacat ca nu ati fost si voi de la inceput ..!
Eu : Da chiar ...ar fi fost mai distractiv ! Ma rog ...acum ... Una peste alta , sa vezi ce o sa ne distram la mare !
Ana : Da. ..deabia astept !
Dupa vreo 12 ore de mers cu trenul , am ajuns acasa la 8 p.m. Dupa ce Ana si Selly s.au cazat la hotel , ne.am lasat bagajele la ei in camera si am plecat intr.un parc care era foarte aproape de plaja . Am fost la Mc ,dupa care fiecare si.a luat cate un suc\milkshake.
Am stat si am povestit pana la 1 a.m. , am mers si ne.am distrat , nelasand oboseala sa.si faca efectul . Pe la 5 a.m. am plecat toti . Noi 4 acasa la baieti , iar Selly si Ana la hotel . Ajungand la acea ora acasa , aproape toti ne.am trezit pe la 12 ... Ca in fiecare dimineata , m.am dus la Vlad sa.l pup 😚
Eu : Neata somnorosule !
Bineinteles ca Vlad , vrand sa doarma mai mult , m.a tras la el in pat si s.a asezat cu capul pe pieptul meu .
Miruna : Ce faci aici ?
Eu : Initial , nu asta era intentia mea , dar Vlad m.a tras aici ...
Miruna : Hai ca trebuie sa.ti zic ceva !
Eu : Zi aici ca si asa ei ...(*sforaitul lui Vlad )
Miruna : Okay , ai dreptate ... Bun , fii antena !
Eu : Antena ??
Miruna : Da ... M.a sunat Antonia si a zis ca vine aici !
Eu : CE ??? 😯😯😯
( Mai stiti numarul 7 al personajelor de la inceputul cartii , cel cu semnul intrebarii ?? Da ..exact ..personajul rau al cartii a aparut ! E Antonia .)
Miruna : Asta am zis si eu , a zis ca vine aici sa stea cu noi !
Eu : Ai innebunit ? Asta o sa ne ia baietii ... Las' ca stiu eu ce.i poate mintea !
Vlad : (*somnoros) Neata !
Eu : Ai dormit bine ? 😂
Vlad : Da ..de ce ??
Eu : Pentru ca aprope o ora ai dormit pe mine ...😂
Vlad : A da ? Pai esti o perna foarte buna ! 😂😂 ... Ce face Miruna aici ?
Miruna : Venisem sa ii zic ceva Biancai !
Cristi : NEATA !
Miruna : Ce.i fericirea asta pe tine ?
Cristi : Nu stiu ... 😃😄
Ne.am imbracat toti si ne.am dus dupa Selly si Ana . Ei ne asteptau la un foisor din fata hotelului . Pentru ca era clad afara, ne.am gandit sa merge la plaja .
Eu : Care are chef de o balaceala ?
Restu' : TOTI !
Ne.am aruncat hainele pe nisip ,iar imbracati in costume de baie , am sarit toti in apa .
Nu dupa mult timp ...aparu ...cine credeti ? Antonia !
Eu si cu fetele am iesit afara din apa , cat timp baietii au ramas in apa , "inecandu.se" unul pe altul ...
Eu : Buna Antonia !
Antonia : Buna fetele !
Ana : Cat timp o sa stai ?
Antonia : Nu stiu ...aproape o saptamana ...stai putin ... Stiu la ce va ganditi ... Nu sunt aici sa va fur prietenii !
Miruna : Hmm...
Dupa toata discutia , baietii au iesit din apa ,facand cunostinta cu Antonia .
Fix in acel moment , mi.a sunat telefonul ..DE CE ?? 😖
(Eu : Îhî... De ce nu ? Ne vedem diseara ! , vorbind la telefon )
Eu : Diseara este o petrecere intr.unul dintre cluburi , mergem si noi ?
Vlad : Cine te.a sunat ?
Eu : O fata , Ioana ..ea ne.a invitat pe toti !
Ana : Fain asa .. Eu merg !
Antonia : Hai sa mergem toti , daca tot suntem aici !
Vlad : Adevarat !
M.am uitat la Vlad cu o privire plina de furie ... DE CE AM ZIS DA??
Ma rog ... Seara , toti ne.am imbracat care mai de care mai frumos , si ne.am dus in club .
Ajunsi acolo , o saluta pe Ioana , si ne asezam la una dintre mesele de acolo .
Clubul propriu spus era la parter , iar la etaj erau camere . Din moment ce am stat aproape 3 ore acolo , baietii erau beți mangă .
Vlad si Cristi : Mergem pana la baie !
Antonia : Eu ma duc sa iau un suc !
Eu : Duceti.va !
La masa am ramas eu , Miruna , Ana si Selly ( el era singurul care chiar daca era beat , parea normal )
Trecusera aprope 2 ore ... Nici.o urma de baieti .
Eu : Miruna , hai sa.i cautam pe baieti !
Miruna : Hai ! Ramaneti voi aici ?
Selly : Okay !
Nici bine plecate de la masa , ne.am dat sema ca sus sunt camere si băii .
O singura camera era inchisa .
Miruna : Crezi ca ..?
Eu : Atat ii trebuia sa se atinga de el !
Intram in camera inchisa , aprindem lumina si ...ghiciti ce ? Ii vedem pe baieti impreuna cu Antonia.
Eu : Ai gasit barul cu sucuri , nu ?
Nici nu am mai stat pe ganduri si m.am dus la ea , am tras.o de par si am tarat.o prin toata camera , batand.o in ultimul hal .
Eu : Ti.am spus sa nu te atingi de el !
Miruna :(*plangand) Gata ...Las.o !
Eu : Cum s.o las ? O bat pana se satura !
Miruna : Gata ! Hai sa plecam !
Eu : Si voi cum ati putut ?? 😢 Am avut incredere in voi ,amandoua ! Am crezu ca ne iubiti ! Se pare ca ne.am inselat !
Trantind usa , am placet impreuna cu Miruna pe malul marii.
Ana ne.a vazut ca am plecat si a venit cu Selly dupa noi .
Ana : Ce s.a intamplat ?
Eu m.am uitat la ea plangand , facand.o sa inteleaga ce s.a intamplat .
Ana : NU CRED ! ...
Eu : Nici eu ! Chiar credeam ca .. Lasa !
Miruna : De ce ?
Selly revenindu.si , ne.a intrebat :
Selly : Hai sa dormiti la noi in seara asta !
Miruna : Okay ...numai sa nu ii vad 😢
Am plecat la hotel .
Eu : Ma intreb daca .. Lasa .. Nu mai conteaza !
Ana : Zi...ce e ?
Eu : Nimic ...lasa ..o sa imi revin , chiar daca o sa imi para rau de toate amintirile frumoase cu el ... O sa ma stradui sa nu imi mai pese de el . Desi ... Nu pot sa.l uit !
Miruna : Lasa ca o trecem impreuna peste asta !
Ajunsi la hotel , am dormit toti intr.un pat dublu + un pat de o persoana .

!!Next!! ...

Dragostea Invinge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum