Ei bine...chiar din a doua zi , lucrurile se schimbara 180° ... De ce ? Pai stati sa va povestesc...
Dupa o zi de plaja ..bla bla bla...se facu cam 8 p.m. ... Mirunei ii veni o idee brilianta . Aceea de a merge la film..
Ne stiind la ce film , i.am intrebat pe baieti . Baietii au zis ca am putea merge la "Padurea Groazei " ...
Eu : Vreti sa veniti si voi ?
Vlad : Credeam ca nu ne mai intrebati ...😂
Ajuns la cinema , ne.am luat biletele , cate o punga de popcorn cu suc si am plecat inauntru....
In timp ce erau reclame , noi povesteam ce am mai facut la scoala ...chestii dastea ...
Ei bine ...cand filmul a inceput .. Lucruri s.au intamplat...😊
Deabia se punea titlul filmului pe ecran...Noi eram asezati ( de la perete la margine ) cam asa : Selly , Ana , Miruna ,Cristi , eu si Vlad...
Asa ..dupa cum ziceam ...deabia se pune titlul filmului pe ecran . Vlad mi.a spus :
Vlad : Sa stii ca filmul va fi de groaza !
Eu : Vai ce te face sa crezi asta ??
Vlad : 😂😂😂
Eu : Se numeste Padurea groazei ... Eu credeam ca o sa fie despre rochite si sandale
Vlad : 😂😂...Sa ma iei de mana daca tie frica !
Eu : Asa o sa fac...
Incepuse filmul in adevaratul sens al cuvantului ...
Vlad isi pusese usor mana pe spatarul scaunului meu , dandu.mi seama de aceea ce vrea sa faca ...la fel facura si Cristi si Selly ( stiu pentru ca mi.au povestit fetele dupa film 😉)
Vlad lua mana de pe spatar si o puse pe manerul scaunului ,cu palma in spre tavan , asteptand sa.l iau de mana 😋
Intr-adevar a fost o faza in film in care m.am speriat de groaza si chiar l.am luat de mana si m.am dat mai in spre el... 😋😋😋
A fost (in film ) un fel de pauza de sperieturi in care actorii principali , Linda si Herold , s.au sarutat pentru ultima oara stiind ca nu mai au mult de trait . In acel moment , Vlad mi.a intors fata in spre el si m.a pupat ...
Nu zic ca m.am suparat ...
Dupa asta , am pus capul pe umarul lui si am continuat sa ne uitam la film ...
La final , am iesit din sala ,iar cand a trebui sa plecam acasa baietii ne.au cerut numerele de telefon .. 😛
Ajunsi fiecare la "casa lui " , le.am povestit fetelor ce s.a intamplat ...ele mi.au spus ca :
Ana : Selly m.a pupat pe obraz ...😢
Miruna : Si pe mine tot la fel Ana , doar ca pe mine Cristi m.a pupat pe frunte si mi.am pus capul pe umarul lui 😍...
Eu : Se pare ca nu toti avem noroc ...😉!!Next!!...
CITEȘTI
Dragostea Invinge
RomanceEste vorba de 3 cupluri , doua principale si una secundara . Sunt mai multe aspecte interesante ale povestii , iar daca o sa citesti o sa afli... Initial , personajul " rau" al cartii o sa apara in mai multe episoade.