Oficial , s.au facut doua saptamani de cand eu si Vlad suntem impreuna .
Nu ma asteptam sa se intample atat de multe in doua saptamani .
Ma rog .... Dimineata , baietii erau morti de somn . De ce ? Pentru ca au stat pana tarziu !
Eu : Ce zici ? Ii mai lasam sa doarma?
Miruna : Da ! Hai !
Eu : Sau am putea sa le facem un prank !
Miruna : Dar nu ar fi frumos sa ... Omfg, pe cine pacalim ? S.O FACEM !
Eu si Miruna ne.am dus sa luam frisca . Cred ca stiti deja despre ce este vorba !
Eu : Eu pun frisca in maini si tu ii gadili !
Zis si facut ! La Vlad a mers farsa , fata lui fiind plina de frisca 😂😎 , insa la Cristi nu a fost la fel .
Aparent , Cristi era deja treaz , pacalindu.ne pe noi , cum ca el doarme . Si pentru ca Miruna la gadilat , acesta a dat toate frisca din mana lui , pe ea .
Cristi : Va place ,nu ? 💛😂😂
Miruna : Nu prea ! Dar asta trebuia sa fie pentru voi si acum ai stricat totul , si , si , si ... Aaaaarrrr ! a zis Miruna nervoasa 😂
Eu : Ho.. gata ! Relax man ! 😂✌
Cristi : 😂😂
Of of , interesant , nu ? 😎 Pacat ca , Cristi , a auzit ce vorbeam . 😐
Dupa ce Vlad s.a dus sa se spele pe fata , Miruna a intrebat :
Miruna : Ce facem azi ?
Vlad : Hai sa ne plimbam prin parc !
Cristi : Ar fi o idee ... Hmm ... Am putea sa filmam ceva azi !
Vlad : Cum ar fi ?
Cristi : Bai !! Noi azi plecam la tata , la curte !
Vlad : Am uitat complet !
Atunci s.a auzit un ciocanit la usa .
Eu : Ma duc eu !
Vlad : Lasa ca ma duc , poate e tata !
Si chiar el era . Prima oara cand vad tatal baietilor .
Eu si Miruna : Buna ziua !
Cristi : Tata , ele sunt Miruna si Bianca !
Tatal lor : Buna fetelor ! Hai baieti , mergem ?
Vlad : Stai , ca noi uitasem complet ca azi mergem la tine ! Te superi daca vin si ele ?
Tatal lor : Da' voi sunteti impreuna ?
Noi : Da !
Tatal lor : Cine cu cine ?
Vlad : Cristi cu Miruna , iar eu cu Bia !
Tatal lor : Nu v.am vazut de o luna si voi deja imi aduceti nurori ?
Noi : 😂😂😃😄
Tatal lor : Baieti , fete ..nu credeam ca voi spune asta ! 😂 ... Hai sa mergem !
Dupa vreo 15 minute de vorbit , am plecat la tatal lor la curte .
Tatal lor : Aveti chef sa filmati azi ceva ?
Cristi : Depinde ce !
Tatal lor : Vreti sa distrugeti chestii ? Eu am un frigider vechi si un cuptor cu microunde !
Vlad : S.o facem !
Ajunsi acolo , baietii s.au apucat de filmari . Video.ul este mai sus ! 🔝
Intr.adevar au fost cateva elemente ce nu trebuiau sa apara , insa video.ul a iesit super !
Dupa toata nebunia cu distrugerea frigiderului , eu , Vlad , Criti si Miruna ne.am dus sa bem un suc la Starbucks .
Eu mi.am luat un Chocolate Cream , Miruna si.a luat un fresh de portocale , Vlad si.a luat Caramel Cream , iar Cristi si.a luat o cafea cu lapte si spuma . Dupa ce ne.am relaxat la o cafeluta , o biscuite😂.... Am plecat la parcul de distractii😊..
Primul lucru in care ne.am dat in parc a fost Crazy Dance .
L.am strans asa de tare pe Vlad de mana , incat i.a dat sangele pe mana..
I' m soooyyiii (sorry ) Dutu ! 😊
In fine , dupa ce am coborat , ne.am dat in Crazy Dance , ne.am dat in Fast Tower .
Saracul Vlad ...😁
Dupa ne.am dus acasa la Constanta ...Insa , pe canapea , era un pachet
Eu : Hmm....ce e asta ?
Atunci eu am deschis cutia si acolo era un tricou . Pe el scria " My king💙", tricoul fiind alb cu scris negru .
L.am pus pe mine , iar dupa m.am dus la baieti in camera . Acolo l.am vazut pe Vlad cu un alt tricou negru cu scris alb pe care scria " My queen💖"
Eu : Nu cred ! 😁
Atunci m.am dus la Vlad si l.am imbratisat si pupat 😘
Vlad: Cristi , fa o poza !
Atuncu eu si Vlad ne.am asezat unul langa altul , cu spatele la Cristi , acolo unde era scrisul .
Cristi : Gata Romeo si Julieta !
Noi : 😂
Eu : Stai ...mai fa una !
Eu si Vlad ne.am asezat fata in fata , tinandu.l de maini , stand pe varful picioarelor , sarutandu.ne ...
Cristi : Ia ..!
Eu : Doamne💖💙 ....A iesit super poza ! 🙈🙉Jur ca asa ma culc😂
Miruna : Bia , mergem sa dormim ? Sunt franta de oboseala !
Eu : Da , hai !
Atunci l.am pupat pe Vlad , bineînteles intanzandu.ma pe varfuri , apoi le.am spus :
Eu : Noapte buna baieti !
Vlad si Cristi : Noapte buna fetelor ! 😂!!Next!!....
CITEȘTI
Dragostea Invinge
RomanceEste vorba de 3 cupluri , doua principale si una secundara . Sunt mai multe aspecte interesante ale povestii , iar daca o sa citesti o sa afli... Initial , personajul " rau" al cartii o sa apara in mai multe episoade.