Day 7

23 2 0
                                    

Dimineata , toti ne.am trezit ca niste cocosi la 6 dimineata ...toti inafara de Marius si Rapha pentru ca ei sunt tare puturosi ...
Eu si cu Miruna eram amandoua imbracate cu niste pijamale intregi cu model de panda😍
Cand baietii au venit au inceput sa rada..😃😂😂
Exploit : Mai bine te imbracai in pisica ...!
Eu : Da....
Max : Sau pinguin ..
Eu : Imi plac pinguinii 😙😙
Dupa discutie Vlad a zis :
Vlad : Hai sa mergem la patinuar !
Miruna : Hai !
Am plecat la cel mai apropiat patinuar din zona .
Miruna : Hai pe gheata , codasilor !
Eu : Codasi ? Las' ca vezi tu !
Iar eu si Miruna , dupa ce am intrat pe patinuar , am inceput sa ne alergam prin tot patinuarul...La un moment dat era sa cad , iar Vlad a venit in fata mea , m.a luat de spate si asa am reusit sa nu cad , dar Cristi a venit in spatele lui Vlad si la impins , cazand peste mine fiind leoarca amandoi de la gheata.. Miruna a incercat sa ne ridice ,iar Marius a impins.o si asa 3 din 8 persoane au reusit sa se ude...
Pentru ca Vlad era "suparat" , a patinat dupa Cristi toata ziua ...
Cand am ajuns la cabana , am descoperit la subsol un jacuzzi , unde am intrat toti. ...era asa de cald !
Dupa frig de la gheata mergea o baie calda..
Eu : Cine vrea o ciocolata calda?
Baietii : Noi !
Eu si cu Miruna am iesit din jacuzzi si ne.am dus sa facem ciocolata ...CIOCO !! 😍😍😍
Intorcandu.ne , Miruna s.a asezat langa Cristi ,iar eu m.am asezat langa Vlad (acesta luandu.ma in brate ) ...toti cu canile in mana ...
Max : Si...cum va.ti cunoscut ?
Eu : Pe plaja acum ...ăăă...o saptamana??Aproape o saptamana?
Vlad : Da..
Eu : Asa ....Filmau iei un sketch si aveau nevoie de niste fete...bla bla bla...si de acolo a inceput totul ..
Rapha : Cand te gandesti ca un baiat cu 7 ani mai mic ca mine are iubita si eu tot single sunt !
Restu' : 😂😂😂
Miruna : Si noi tot la fel!
Exploit : Si tu cu Cristi ?
Cristi : Da... 😘
Dupa dicutii lungi despre noi si alte intamplari , am mers sus si ne.am culcat...😪


!!Next!!...

Dragostea Invinge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum