#Kai : RaDio.. RaDio .. Radio..
"Sonunda.. sonunda.. sonund..a
Mesaj atabildiniz beyefendi.
Duruşma nasıl geçti?"#Kai : Aklandım. Suçsuzluğum ispatlandı. Bay Kwon olmasaydı kurtuluşum zordu . Ve senin sayende Bay Kwon'a ulaşabildik.
"Senin adına çok sevindim.
Sen yorgunsundur git uyu istersen."#Kai : O kadar mutluyum ki uykum yok. Seni dinleyeceğim. Veeee...
"Mesaj atacaksın. "
#Kai : O da var tabi. Ama ben teşekkür amaçlı bir şarkı isteyecektim. Senin icin ve Bay Kwon için.
"Hıımmm. Duruma uygun bir şarkı bakiciz artık. "
#KingIsBack : Aldatılıyormuşum gibi bir his.. Bir şarkı da bana çalar mısın RaDio?
"Uwwww.. King'im. . Tövbeler olsun. Arkadaşın durumunu biliyorsunuz sizler de ondan yani.."
#Kai : King de kim ?
"Daimi dinleyicilerimden."
#KingIsBack : Dinleyiciden ötesi.
"King olmanın gereğidir bu."
#Channie : Hayatım dondurmayı getirir misin?
"Chan, bak Baek' e yazık olur ağlar demem gebertirim.
Yazma şuraya şöyle şeyler.
Hem gece gece dondurma yemeyin."#Wendy : Ma boy doğru söylüyor.
#Kai : Ne çok mesaj atan varmış, gecenin bu saatinde. Ve hepsi de kırk yıldır mesaj atıyor gibi. Kendimi ortama sonradan katılmış, uyum sorunu yaşayan transfer öğrenci gibi hissettim..
#DaeJae : Alışırsın. Dert etme.
#JaeDae : RaDio da herkese yetecek kadar şarkı var.
"Yaaa.. Siz bir tanesiniz."
#DaeJae : O zaman bize şarkı çal.
"Eveeet.. Çok konuştum zaten.
Sıradaki şarkı başta Kai'mize destek olan Bay Kwon'a, onu bulan bana , Kai'ye , King 'ime , DaeJae favorilerime ve tüm dinleyenlerimize gelsin.
Durumla çok bir alakası yok ama bugün nedense dilimde hep bu şarkı vardı. Biraz eskilerden.
RaDio'nuz birazdan sizlerle.
Kulağınız ben de , parmaklarınız klavyenizde olsun değerlilerim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Your RaDio
FanfictionDo KyungSoo , bir radyo kanalının gece yayınında radyocu. Kim Jongin, bir taksi işletmesinde taksi şöförü. . Jongin yaşadığı bir dizi talihsiz olayın içinden çıkamadığı bir anda intihar etmeye karar verir. Onu yeniden yaşama bağlayan ise taksisinin...