[ D.O & Yoo YoungJin - Tell Me (What is love) ]
#Channie : Huhhhuuuuuu
#JaeDae : Tell Me
#BlingBling : Your Wish
#Channie : Çık lan aradan Capon balığı . Hata veriyorsun. Bi daha yapalım.
#JaeDae : Tell me.
#Wendy : What is
#Moonlight : Love
#Baekie : Yaaaaa ♡~♡
#Wendy : Açılışa gittin mi yani. Bu ne demek şimdi?
#BlingBling : Bence gitmedi. Şarkı ile açılış yaptığına göre ağır bunalım geçiyor.
#DaeJae : Bence gitti.
#Channie: Bence de gitti. Veeeee..
#Baekie: Kai'ye vuruldu..
#Wendy : Kai neden yazmıyor?
#7000 : Yazamıyor.
" Neden yazamıyormuş?"
#Wendy : RaDio Radio Radio. Gittim de lütfen.
#7000 : Ben görmedim.
#Kai : Ben de görmedim.
#Baekie: RaDio ,gelip o istasyonu başına yıkmak istiyorum.
#HimiHimi : Bence üzerine gitmeyin.
#KingIsBack : Bence de . Kendi için de bazı şeyleri aşması gerekiyor bence.
#Kai : Sorun değil. Adresimi biliyorsun RaDio. Telefon numaramı da öyle. Ne zaman istersen gelebilirsin. Ve sana bir şarkı hediye etmek istiyorum. Yemek ısmarlayamadım . En azından şarkı ısmarlayayım.
[The Script - The Man Who Can't Moved]
#Channie : Owwwww.
#Baekie : Yaaaaaa ♡,~,♡
#Wendy : Biri bana bu şarkıyı hediye etse koşulsuz şartsız onunla evlenirim.
#Channie : Çünkü yavşaksın -.-
#BlingBling : Bu şarkı açık bir davet dostum , yavşaklık değil.
#DaeJae : Ne diyelim hayırlısı.
#JaeDae : Olmayınca olmuyor demek ki!
#KingIsBack : Bence yargılamamak lazım.
#HimiHimi : Bence de. Sadece radyo mesajları ile tanıdığı birisine koşa koşa gitmesini bekleyemeyiz.
Kai-shi yanlış anlama ama bu da bir gerçek.#Kai : Yok yanlış anlama ben yok. Sizi anlıyor. Sorun yok.
#Baekie : Ya biz de koşsun demiyoruz ki. Gençler bir tanışsın, görüşsün . Elektrik alırlarsa belki olur yani.
#Wendy : Ben onlar için ön görüşme yapabilirim. Yani Kai ile bir çaya çıkarız belki bir yemeğe. İyi biri ise RaDio'ya teslim ederim. Yani RaDio için yaparım bunu.
#Channie: Oscar goz tu wendi...
Fırsatçı kız. Çekil aradan.#Baekie: Nolurdu şu kızdaki hevesin birazı RaDio'da olsaydı. :"(
[Big Bang -Let Me Hear Your Voice ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Your RaDio
FanfictionDo KyungSoo , bir radyo kanalının gece yayınında radyocu. Kim Jongin, bir taksi işletmesinde taksi şöförü. . Jongin yaşadığı bir dizi talihsiz olayın içinden çıkamadığı bir anda intihar etmeye karar verir. Onu yeniden yaşama bağlayan ise taksisinin...