#Kai : Be my heroooo RaDioooooooo...
"Senin için sadece RaDio olabilirim
Kai-shi. "
#7000 : Şarkı için gerçekten teşekkür ederim RaDio ve Kai-shi.#Kai : Daha fazlasını hak ediyorsun dostum. Sana yemek ısmarlamak istiyorum.
#7000 : Gerçekten buna gerek yok. Vicdan sahibi her insanın yapması gerekeni yaptım ben.
#Kai : Olmaz sayende suçsuz yere hapse girmekten kurtuldum.
"Ne güzel sohbet ediyorsunuz."
#Kai : Hero RaDio! Sana da yemek ısmarlamak istiyorum.
#DaeJae : RaDio kimse ile buluşmaz.
#Kai : Aaa.. O neden o?
#JaeDae : Prensibi böyle. Hiç bir dinleyicisi onu görmedi.
#Kai : Ama biz değerliyiz öyle değil mi?
"Evet. Dinleyicilerim çok değerli.
Bunun onunla bir ilgisi yok Kai-shi. RaDio sizin ve benim kendimiz olabildiğimiz özel bir yer. Bu sizi değerli yapıyor. Sıradan ve sıkıcı hayatımla sizleri de boğmak istemiyorum. "#Kai : Saçmalama. Senden neden sıkılayım? ! Çok eğlenceli birisin.
"Teşekkür ederim Kai-shi. Ama bazı şeyler ait olduğu yerde daha güzeldir."
#Channie : Bu açıklamayı beş yıldır bir milyon kez dinledim sanırım.
#Baekie : Abartıyorsun. En fazla yüz bin olmuştur.
#Kai : Özür dilerim. Sanırım yeni olduğum için sıkıcı konular açtım.
#Wendy : Ya bu gerizekalı çift Kai'yi küstürecek.
"Kai bize küsmez değil mi ? Aaa mesaj atmıyor . Ciddi olamazsın Kai. Daha söz verdiğin on mesajı atmadın bile."
#KingIsBack : Hep o his . Aldatılıyormuşum hissi.
"King'im olaya bir el at ya. Dinleyicimi kaybediyorum. "
#KingIsBack : Dönerse senindir . Dönmezse hiç senin olmamıştır.#Wendy : Çok klişe bir söz. Ama nedense bu duruma çok iyi uydu.
#HimiHimi : King olmanın neticesidir bu. Sözler onunla yeniden anlam bulur.
#KingIsBack : King olanı en iyi Queen anlar.
"Aldatılıyormuş hissini anladım şimdi King'im."
#Kai : Sanırım şuan ben de anladım.
"Kai ! Kai ! Kai! "
#Kai : Evet ben Kai .
"Bana mesaj attın. Gitmedin. "
#Kai : Aslında gitmiştim. Ama tuvalete. .. :")
"Ewwwww... Sen de diğerlerine benzemeye başladın. "
#Kai : Böyle sevmiyor musun? Nasıl istersen öyle yazayım.
"Kafana göre takıl. Burada da rahat etmeyecekseniz RaDio ne işe yarayacak."
#RyeBoss : Artık bir şarkı paylaşsan diyorum."Müdürüm siz uyanık mısınız? Uyumadınız mı hala ? "
#RyeBoss : Yengenin sancısı var masaj yapıyorum. Uyusun diye bir şarkı açayım RaDio'dan dedim ama lafı bitiremediniz. Ben Radyoyu kime emanet ediyorum.
"Yengeye selamlar Müdürüm. Hemen onu uyutacak bir şarkı paylaşıyorum.. Evet dinleyenler müdürü duydunuz. Siz mesajları yazmaya devam edin. Şarkı çalarken okuyacağım. Çok sıkılıyorum . Radyoda bir tek ben varım."
#Kai : Korkmuyor musun? Yanına gelmemi ister misin?
#Wendy : Beş yıldır yapıyor bunu. Bakma duygu sömürüsü yapıyor mesaj atalım diye..
"Yazdım bunları Wendy. Zalım kız. Dur ekran görüntüsü de alayım."
#RyeBoss : Şarkıya geçsen diyorum artık.
"Hemen geçiyorum Müdürüm. "
[ Extreme - More Than Words ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Your RaDio
FanfictionDo KyungSoo , bir radyo kanalının gece yayınında radyocu. Kim Jongin, bir taksi işletmesinde taksi şöförü. . Jongin yaşadığı bir dizi talihsiz olayın içinden çıkamadığı bir anda intihar etmeye karar verir. Onu yeniden yaşama bağlayan ise taksisinin...