"RaDioooooooo. .."
#DaeJae: Ooooooowwww
#JaeDae : Yeeeeeeaaaaahhhh
#KingIsBack : Cyeaaaaahhhhh
#Wendy : C'mon
#HimiHimi : We r ready
#Moonlight : Let' s rock this world with RaDiooooooooo..
"Way canına. .. Moonlight en iyisi seninkiydi."
#Wendy : Gizli cevher o. Yanına alabilirsin, stajer olarak.
#Channie : Ni kadar fırsatçı bir kız..
#Wendy : Ni kadar her şeye atlayan bir erkek..
#Baekie : Evet o benim erkekim. :")
#Channie : Aşkım bugün dondurma değil de şarap aldım.
:-*"Siz normal değilsiniz. "
#BlingBling : Hangimiz normaliz ki O.o
"O da doğru. ."
#JaeDae : Demeyeyim diyordum ama birileri bugün de yok gibi.
"Evet üç gün oldu.. "
#KingIsBack : Beklemeye devam..
#Channie : Durak değil orası. RaDio...
#Wendy : Baek şunun icabına bakar mısın?
#Baekie : Tabiki tatlım ~•~
[Hayley Kiyoko - Girls Like Girls]
#Channie : Owwwww. ..
#Baekie : O şarkı. . ●~●
"Biliyor musunuz?"
#DaeJae : Tabiki :")
#Wendy : Bilmez miyiz :")
#Channie : Mesajımı sesli okuma RaDio. Bence onun hakkında düşünüyorsun . Çünkü merak ediyorsun. Çünkü ilgi duyuyorsun. Ama korkuyorsun. Çünkü bunu doğru bulmuyorsun. Çünkü seni doğuran annen ve seni yoğuran toplum bunu doğru bulmuyor. Ve içinde tutuşmuş gizli arzuların yüzünden bunu sorguluyorsun. Doğru olsun istiyorsun. Ama seni ona çıkaran hiçbir doğru yok. Ama bir gün onunla karşılaşınca ve kalbinle yüzleşince tüm yanlışların onunla doğru hissettirmesinden korkuyorsun. Kalbinin onu onaylamasından korkuyorsun. Onu bir kere görsen bir daha görmek isteyeceksin. Sesini bir kere duyunca bir daha duymak isteyeceksin. Ona dokunmak için tutuşacaksın. Ve onun dokunuşlarına muhtaç bulacaksın kendini. Ama içini hep o yargı kemirecek : "Bu doğru değil!" Çünkü sen de hayatı fazlasıyla ciddi yaşıyorsun. Başkalarının ne dediğini umursuyorsun. Soruları ve cevapları, onlardan kaçacak kadar, geceleri uykusuz kalıp tanımadığın insanlarla sohbet etmek için radyo programı sunacak kadar umursuyorsun.
Ama haklısın. Hangimiz umursamadık ki ![P!nk - Just Give Me A Reason ]
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Yessı minnadesu ¤•¤
Girls Like Girls şarkısına bir KaDi fic yazmayı düşünüyorum.
Ama henüz karar vermedim.
Bakiciz artık •~•Hayley in bu şarkısı için Koreliler reaction videosu da çekmişler ○~○
Onu da ekliyorum ●~●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Make Me Your RaDio
FanfictionDo KyungSoo , bir radyo kanalının gece yayınında radyocu. Kim Jongin, bir taksi işletmesinde taksi şöförü. . Jongin yaşadığı bir dizi talihsiz olayın içinden çıkamadığı bir anda intihar etmeye karar verir. Onu yeniden yaşama bağlayan ise taksisinin...