En önemlisi arkadaş seçerken çok dikkatli olmalısınız, arkadaş resmen hayatınızı değiştiriyor her konuda olabilir bu... Hani derler ya inek arkadaşın olursa sen de inek olursun veya tembel bir arkadaş için de aynısı geçerli, ilkokulda çok derlerdi de inanmazdım, genelde inek öğrenci olurdum ben.. Sınıfın gözdesi.. Her neyse bu şeylere tecrübe gerektiriyor.
İnsanlar şimdilerde para, sahte aşk ve sahte dostluk , bu üçgende dönüp duruyorlar.Maneviyat, ahlak denen şey onlarda yok olmuş gibi, çok az insan var bunları kaybetmeyen, bakın yine konudan saptık, size bunları anlatmayacaktım. Tabiki her şeyin bir zamanı var zamanı geldiğinde elbette bu konuların üzerinde dururuz.
Dostluk kavramının ne olduğunu ben bilmiyorum, pardon gerçek dostluğun ne olduğunu bilmiyorum. Ben insanların beni pohpohlamasını çok severim. Ama kim sevmez ki ?Fakat burda sorun o kadar farklı ki.. Beni sevsinler diye başkasının gölgesinde yaşamak nedir biliyor musunuz? Aramızda mutlaka bilen vardır. Hayatımın en kötü yıllarıydı o zamanlar.. Ama bir gün geliyor ,artık kendiniz olmak istiyorsunuz. Gerçekten o kişinin hayatından sıyrılıp, kendi hayatınızı yaşamak istiyorsunuz. Fakat bu o kadar kolay olmuyor. Sanki ona bağlanmış gibi bırakamıyorsunuz. Onu bırakıp, başka biriyle sınıftan dışarı çıkamıyorsunuz. Belki de empati yaptığımdandır. Kesinlikle empati yapmalııyız ama.. Bu hayatta olmazsa olmazlardandır.
Ayrıca onunla sürekli tartışıyorsanız, ondan soğuma sebebiniz oluyor, ben mesela bir insandan soğudum mu her seferinde onun her hareketi gözüme batar. Kişiliğiniz oluşmaya başladığında onun fikirlerine katılmadığınızı göreceksiniz zamanla, eskiden katılsanız da... Ama hala bırakamıyorsunuz ki onu... Arada mükemmel davranıyor gibi geliyor, fakat her kavga ettiğinizde ondan bir adım daha soğuyorsunuz. Hele sizin başkalarıyla konuşmanıza izin vermediğini, sürekli ön planda olmak ve daima sizi ezmek gibi amaçlara kalkışıyor. Bravo egosunu tatmin ettiniz. Ayrıca bunu sürekli yapmaya başladığında artık dayanılmaz hale geliyor, katlanamıyor insan buna. Bir şeye benzemese de siz ona ego kasıyorsunuz çünkü onun hayatına göre yaşıyorsunuz. Buna mecbursunuz ona göre.. Hele ben bir insanın bana emir sallamasını katlanamam. İnanılmaz sinir olurum. Ben istemezsem yapmam yani, mesela onu söylediği sözlere 'evet' deme sebebim onu sevdiğimdendir. Sevdiğim insanlar için yapamayacağım şey yoktur. Ayrıca insanlar da bunu görmeye başladığında dayanılmaz hale geliyor. Onunla konuşurken rahat bile olamıyorsunuz, saçmalayamıyorsunuz Bunun nedenini bilmiyorum.
Sadece umursamayın ve en kısa zamanda ayrılmaya bakın!Mümkünse karakterinize uygun arkadaşlar seçin. Her şeyden önemlisi bu !
BİLİYORUM KARAKTERİM İĞRENÇ, aslında böyle bir şey yoktu ben normal olarak yaşıyordum. Nerden girdim bu çıkmaz sokağa, çıkamıyorum işte bu tek yönlü sokaktan, dönüp dolaşıyorum.KENDİN OLMAYI DENE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENE
Short StoryBu satırları yazarken belki bir insanın düşüncelerini değiştirebilirim düşüncesiyle yazıyorum. Kitabımı okuyan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi okumalar!