* 4

63 10 4
                                    

Papatyanın diğer bir adı umuttur.
Papatyalar narin varlıklar, hemen kırılabilirler. Yapmayın,koparmayın onları yerinden nasıl olsa sevmesi sevmemesi pek de bişi farkettirmez. Belki farkettirir ama koparmayın papatyaları...

    İnsanlar dış görünüşlerini kendileri seçmiyor. Eğer öyle olsaydı, alımlı, seksi, çekici, tatlı,  yakışıklı vs. olmanın ne anlamı kalırdı ki...
   Şişman insanları küçümsemeyin, aşağılamayın, ağlatmayın, önemseyin... Sevgi gösterin, herkes güzel olmak zorunda değil, şişman olmak onların kaderinde vardı, kendileri istemedi, bunu unutmayın. 

Demi Lovato ne kadar da güzel açıklamış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Demi Lovato ne kadar da güzel açıklamış. İdolüm!! Lütfen üşenmeden okuyun!!

    Bir kere onlar 'başkası benimle dalga geçmesin' diye kendileriyle dalga geçerler. Belki siz de şahit olmuşsunuzdur, belki de bizzat yaşamışsınızdır. Bu duygunun tarifi yok. O kadar aciz bir durum ki... Arkadaşları o kadar çok yemek yer, kilo almaz. Ama o yiyince direk kilo  alır. Bu duygu ne kadar kötü bilir misin ey dalga geçen insan? En kötüsü de ne biliyor mu? Bu durumdayken kendini teselli etmek...
   Şişman insana sor bakayım şort,etek... vs. giyebiliyor mu?  Hayatında hiç giymiş mi?  Sor..sor.. Hayır giymemiş neden? kilolu, şişman... Çirkin gözüktüğünü, insanların onu kınayacağını biliyor çünkü...  Peki bikini giyebiliyor mu? Hayır! Neden? şişman!
    Bu insanların empati yeteneği gerçekten kuvvetli oluyor. En azından ben ve benim tespit ettiklerim öyle... Şişman insanlar, insanların kalplerini kırmamaya dikkat ederler, özellikle fiziki açıdan. Tabi ki bir çok  insan da bu konuda duyarlı onlara da buradan koskocaman teşekkürler...
    Bazı insanlar var kendini kilolu sanıyor fakat manken gibi boyu ve kilosu var kızın... Hala diyor ki ben kiloluyum.  Bari kilolu insanın yanında deme be ayıp oluyor ya! Belki farketmeden yapıyordur. Bilemem! Fakat gerçekten şişman bir insanın yanında  diyebileceği en kötü laflardan biridir.
  
   Her seferinde zayıflama derdine düşen insanlar...  Ertesi gün 'ne diyeti yaa' deyip bırakıyor...  Bir insanın diyet yapmaya zorlamasına sebep olma...Sen sen ol başkasının şişmanlığıyla dalga geçme,  o kişide bu travma etkisi yaratıyor...  YAPMA! NE OLURSUN DALGA GEÇME! Lütfen!!

ŞİŞMAN İNSANLA DALGA GEÇMEMEYİ DENE!

X.O.X.O.

DENEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin