Capitolul 2

92 20 6
                                    

Dustin POV.

- Hai Dustin, ne vom distra. spune Mia, asteptand ca eu sa cedez, ca de fiecare data.

- Mia, nu vin! Trebuie sa lucrez! In plus am de citit toate cartile astea despre depresii. Nu imi plac cluburile. Du-te cu prietenele tale! spun incercand sa nu tip.

Blonda se bosumfla instantaneu, iar ochii ei albastrii sunt plini de lacrimi. Nu! Nu pot sa cred ca face asta! Mereu face asta cand nu-i convine ceva. Doar pentru un amarat de club. Oricum isi cheama prietenele si sta la taclale cu ele, de parca eu nici n-as exista. Ma taraste dupa fundul ei ca pe un catelus.

Fara sa ma gandesc prea mult, insfac cartile de psihologie de pe masuta si dispar pe usa biroului meu, inchizandu-ma pe dinauntru.

Pot auzi suspinele blondei din living, dar nu ma incumet s-o impac.

O iubesc pe Mia, dar este extrem de pisaloaga uneori. Avem o relatie de un an si ceva si locuieste cu mine, momentan. Pentru ca nu stiu cat mai suport asta.

Gandurile imi sunt intrerupte de soneria telefonului meu care se aude in intreaga incapere.

-Alo, raspund cu o voce groasa.

-Hei Dustin, ce faci, prietene? recunosc imediat vocea prietenului meu, Rowen.

-Mă cert cu Mia.

-Sa inteleg ca dormi pe pres la noapte? Ce mai vrea blondina?-intreaba devenind serios.

Rowen a fost mereu prietenul meu cel mai bun si m-a sustinut in absolut tot ceea ce faceam, dar cand m-am mutat cu "blondina" si-a exprimat pentru prima data dezaprobul. Nu a placut-o niciodata pe Mia. A considerat-o mereu: enervanta,fitoasa, pisaloaga si rasfatata. Atunci i-am zis sa se puna in situatia mea. El are o iubita, pe Tessa. I-am zis sa-si imagineze ca eu nu sunt de acord cu relatia lor. Iar el s-a confimat, m-a batut prieteneste pe umar spunandu-mi: " Sper din tot sufletul sa nu regreti. Eu zic ca blondina iti va face zile fripte." Am ras atunci de remarca lui, dar acum imi e frica sa nu se adeveasca.

-A facut o criza de nervi...pentru ca nu ma poate târî dupa ea la un club.zic simplu ca si cum nu ar fi nimic anormal in asta.

-Cred ca i-ar trebui un psiholog-rade.

Mie insa nu mi se pare atat de amuzanta remarca prietenului meu.

-In fine-incepe el- te-am sunat sa te intreb daca putem trece eu si Tessa pe la tine mai spre seara, dar daca zici ca blondina este nervoasa, nu am chef s-o vad aruncand cu cine stie ce dupa mine atunci cand imi mai scapa cate o gluma "nevinovata".

Rad zgomotos de aceasta data amintindu-mi ultima intamplare de acest gen cand Rowen avea capul spart de la o ceasca de cafea aruncata de Mia pentru ca acesta i-a spus ca din cauza colantilor ei cu imprimeu de reptile au disparut dinozaurii.

-Nu rade, il aud tipand in difuzor, Tessa nu a aruncat cu nimic dupa tine niciodata. In plus, inca mai am cicatrice.

Are dreptate, Tessa e minunata. Nu stiu cum s-a indragostit de un apucat ca Rowen. Mi-as dori macar ca Mia si Tessa sa se inteleaga. Tessa este mult mai sociabila, ambila, prietenoasa,iar Mia, ei bine, este putin cam nepoliticoasa cand vine vorba de prietenii mei.

Dupa ce Rowen ma asigura a mia oara ca ne vedem maine la cabinetul meu, inchid telefonul straduindu-ma sa ignor sunetul pe care il scoate vaza din living la contact cu podeaua ca si cel al televizorului care are parte de acelasi tratament, presupun.

Sper să vă placă. Aştept părerile şi mesajele voastre. Cum vi se par Mia, Tessa şi Rowen?
Dacă voi avea timp o să postez pană la 19°° şi capitolul 3.
La media e Dustin.

Consolându-se Cu ExistenţaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum