Capitolul 6

62 16 0
                                    

Dustin POV.

In mai putin de 2 minute usa apartamentului meu se izbeste de perete si o Mia furioasa se napusteste asupra mea.

Imaginea ei ciufulita pare aproape comica inlaturand motivul pentru care se prezinta in acest mod.

-Ce crezi ca faci? Striga din rarunchi aruncandu-mi priviri cu fulgere.

-Te ajut sa impachetezi. zic serios desi imi vine sa rad ca un psihopat la imaginea de ansamblu a situatiei.

-A, da? Nu ma mut...

-Nu cred ca ai inteles. Apoi continui cu o voce joasa. Mia, vei pleca din casa asta.

-Eu...stai! Nu poti sa ma alungi. Te rog, Dustin. Am fost geloasa! Te implor iarta-ma!

-Nu e vorba numai de azi, Mia. Iti amintesti ca am dormit in birou azi-noapte? In timp ce tu spargeai ca o psihopata toate lucrurile din living. Uite-te la casa asta! Asta nu e un camin! E un ospiciu! Pleca, acum! Nu vreau sa te mai vad. Tip spre final speriind-o.

-Voi pleca! Oricum nu ma meriti!

Dau din cap aprobator si rad sonor.

-Haide! Nu-ti mai pierde vremea cu unul ca mine. Du-te!

O aud maraind...stiu ca nu-i convine situatia. Dar nu are decat. Ea a creat asta. Acum o vreau scoasa din viata mea.

-Ma voi razbuna! Murmura in hainele pe care nu am apucat sa le arunc de pe balcon.

Se ridica si intreaba incet:

-Unde e valiza?

-Asta e mai bun.

Ma aplec si ii arunc un sac negru de gunoi.

-Glumesti? Zice razand nervos.

-Ia-le si dipari din apartamentul meu...

...

Peste jumatate de ora sunt intr-o cafenea asteptandu-l pe Rowen.

-Hei, prietene-aud in spatele meu vocea familiara si nu e nevoie sa ma intorc ca sa-mi dau seama ca Rowen rade.

-Ai scapat in sfarsit de blondina?

Cum ma asteptam, rade de mine.

-Hai frate,sa nu-mi spui ca te vaicaresti dupa asa o femeie.

-Stai linistit-il asigur- altceva ma ingrijoreaza.

-Ce anume? Ce s-a intamplat mai exact dupa ce am plecat noi?

Ii relatez atunci cum a venit Mia si s-a infuriat cand m-a vazut cu Hope, omitand insa faptul ca eu si Hope eram imbratisati.

Apoi ii povestesc cum a venit la apartament dupa ce i-am aruncat hainele si in final cum mi-a zis ca se va razbuna.

-Dura blonda!

-Termina Rowen!

-Ce am zis? Dupa ce ca am venit aici imediat ce am primit mesajul cu despartirea si iti sunt alaturi mai faci si figuri.

-Am impresia ca tu...esti bucuros.

-Ai dreptate, ne-am scapat de-o pacoste.

-Dar...

-Dar...? Repeta el dupa mine.

-Hope s-a suparat ca Mia a facut-o in toate felurile.

-Vai...de ea imi pare rau. Si cred ca se simte mai rau decat tine in momentele astea.spune sincer.

-Ai dreptate...

_________________________________________

Capitol scurt. Nu am timp de mai mult si nici inspiratie. Sper ca maine sa mai postez macar la una dintre carti...

La media e Hope.

Va mutumesc pentru voturi si va recomand cartea "STORM" de HollandRuth. Sper sa va placa! Eu o ador!

❤❤❤

Consolându-se Cu ExistenţaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum