La Wizdell

105 15 3
                                    

Am mers spre Wizdell împreună cu Robert. Nu era o academie modernă cum mi-o imaginam . Semăna din potrivă mai mult cu un castel medieval. Oricum , m-am aşezat lîngă Clarissa şi ascultam o doamnă scundă şi plinuţă care vorbea atît de repede că nimeni nu o înţelegea. " Bună ziua, dragi elevi ,mă numesc Eleonor Pumkin şi suntem onoraţi să vă avem ca elevi la Wizdell , vă rog să vă aranjaţi în patru grupuri diferite !"
Era o sală întunecată . Nu am idee cum a făcut , doamna Pumkin a ridicat mîna arătînd spre podul camerei , iar toate perdelele s-au tras , făcând sala şi mai întunecată. Apoi , în mijlocul sălii a apărul o lumină care îşi schimba culorile din verde în albastru , din albastru în roşu , iar din roşu în alb. Preţ de cîteva secunde a fost linişte ....dar doamna Pumkin a rupt tăcerea ce ne lega cu pocalul din sticlă , care îşi schimba culorile. A spus bătînd din palme " Ei bine , vedeţi patru scări ce duc spre pocal . Vă grupaţi cum doriţi , dar când veţi atinge pocalul , acesta vă va arăta adevăratul grup din care faceţi parte :
Verde la Reptile
Albastru la Feline
Roşu la Vîrcolaci
Alb la Vampiri "
Am încercat să reţin toate clasificările. Clarissa a fost aleasă la Feline , era un Lynx ; Robert era vampir , iar Eliot era şi el vampir . A ajuns rândul meu , îmi bătea inima atît de tare încît aş fi putut exploda . Am atins foarte gingaş pocalul , care s-a făcut albastru , atunci m-i s-a spus că sunt Felină . Doamna Pumkin a băgat mîna în pocal şi a scos o minge de fum albastră , a aruncat-o spre mine şi m-am transformat într-o panteră . Toată sala a rămas încremenită. Nu aveam idee de ce , dar m-am simţit straniu şi m-am dus spre grupul meu . Ceremonia de grupare a continuat încă o jumătate de oră . La final Eleonor Pumkin spune : " Pocalul va alege şefii de grup , din el vor ieşi patru mingi de fum de culoarea grupurilor : albastru , verde , roşu şi alb -care vor merge spre un elev ales de acestea . "
Nu voiam să fiu şef , dar Clarissa sărea în sus de bucurie , voia atît de tare să fie şef . Gîndurile mele au fost brusc tulburate de o minge de fum care m-a învăluit . Clarissa a strigat : "Pantera e şefa Felinelor ". Un val de aplauze m-a inundat . Din altă parte cineva a strigat : "Mamba neagră e şefa Reptilelor " şi tot aşa. Am fost chemaţi de Eleonor şi ni s-a dat o listă de îndatoriri şi participanţii grupurilor. Mi-am adunat grupul şi am plecat spre partea de Est a academiei . Acolo erau 13 camere a cîte patru paturi , un televizor şi cîte un dulap . Ne-am repartizat şi ne-am culcat , deoarece eram prea obosiţi .

ChanelliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum