Eram şocată , adică de ce s-ar fi cuplat cu un Vampir , dacă era împotrivă ca fratele său să fie unul.
- Ştii , Eliot , nu m-am putut abține . L-am pîrît pe Lucius Black că el a spart pocalul .
- Nici nu m-ar mira , Clara . Dacă ar şti cine a făcut cu adevărat ...
- Dar nu e nevoie să ştie , trebuie să rămînă secret că noi l-am spart când am încercat să facem mingi de fum pentru a vă transforma pe tine şi pe Robert în Feline .
- Mda...nu ar fi fost toate astea , dacă familia ta nu ar fi atît de principială,DOAR FELINE!
- Nu te lega de familia mea , ai văzut-o pe Chanellia ? Nu vreau să bănuiască ceva.
- Nu , mai bine am pleca la să luăm cina , doar ştii cum se enervează când întîrzii.
- Ai dreptate !
Şi au plecat . Eram doar eu şi Black , am rămas amîndoi cu gura căscată. Nu am idee cum s-a întîmplat asta , dar...cred că de la emoții ....ne țineam de mînă. I-am dat drumul brusc.
- Tu ştiai de asta ?
- De pocal ? NU
-De Clara şi Eliot .
- Da , normal , i-am prins de cîteva ori .
- Şi de ce nu mi-ai spus ?
- Eu ? Ție ? Noi suntem duşmani .
- Oricum , pleacă , eşti şeful Reptilelor , e ora mesei şi nu vreau să bănuiască cineva ceva. Nu spune nimănui că am spionat-o pe Clara , am obținut ambii ce am vrut.
- De ce să nu spun ?
- Pentru că...suntem duşmani .
- Bine ! Black a rupt vraja şi a plecat spre cantină .
Mă îndreptam liniştită spre cantină. Brusc am auzit o voce răguşită . Era Robert .
- Ce ai pățit ?
- Ce ai pățit tu ?
- Eu , nimic , vezi că merg spre cantină .
- Da , de ce eşarfa Clarei era în holul Vampirilor , mă gândeam că ați fost împreună .
- Am fost , într-un fel ...sau altul.
- Cu adică ?
- Îți explic după masă ....ne vedem lîngă salcia din spatele academiei .
Am mîncat rapid , deoarece Robert se uiat la mine foarte , foarte atent. Am terminat masa. Nu eram pregătită să vorbesc cu Robert , dar totuşi i-am promis . Eram cei mai buni prieteni .
- Ai ajuns , în sfîrşit.
- Da !
- De ce eşarfa Clarei era la noi în hol.
- Mmmmm....ceea ce îţi voi spune e adevărat....e vorba de Eliot.
- Ce e , spune !
- Clara şi Eliot se sărutau , am vazut , eram cu...
- Cu ? Black.
- Mda...
- Apropo , cred că aveţi o conexiune.
- Nu ! E imposibil. Imi pare rau ...dar mai am ceva să îţi spun.
- Spune ,am aflat atîtea noutăţi azi.
-Eliot şi Clara au încercat să te facă Felină.
- Ştiu ,i-am rugat eu . Dacă află părinţii că nu sunt CEEA CE CRED EI CĂ SUNT , mă vor alunga din familie.
- Dacă te alungă poţi sta la mine .
-Mulţumesc mult , nu ştiu ce m-aş face fără tine. Suntem cei mai buni prieteni.
- Da , oricănd.
Alexis Primes , mă simţeam mai bine în pielea mea de panteră . Am alergat în pădure , apoi m-am culcat . Cum putea familia Finn să fie atît de principială?