Yine sıkıcı bir pazartesi sabahı ve tahmin edin ben nereye gidiyorum. Doğru tahmin, okul'a. Pardon önce kendimi tanıtmam gerekiyodu.
Ben Arya, Arya Karaca. 18 yaşında YGS mağduru bir adet lise öğrencisiyim.
Her zaman ki gibi alarmımın kulak zarımı patlatan sesiyle uyandım. Bi ara gerçekten bu alarm sesini değiştirmem lazım aksi taktir de sağır olacağım. O sıcacık yatağımdan kalkmamak için ne kadar çaba sarf etmiş olsam da kalkmak zorundayım, maalesef.
Kalkar kalkmaz banyo ya gittim, malum sabah ki rutin işler işte. Her sabah olduğu gibi abim benden önce kalkıp banyo'ya girmiş. Hadi şimdi işin yoksa Aras bey'i bekle...
Her sabah yaptığım gibi banyonun kapısını yumruklamaya başladım.
"Abi hadi çık artık"
"İşim vaaar!!"
"Hadi ama okula geç kalıcam"
"Banane erken kalksaydın"
"benim uykum değerli abicim, kusura bakma"
"Tamam be tamam çıkıyorum az bekle." Neyse ki sonunda çıktı...
Sonunda hazırlandım ve okula gitmek için evden çıktım. Bekle beni disiplin kurulu ben geliyorum!!
Aa bu arada geçen hafta okulda küçük bir tartışma yarattığım için disiplinlik oldum. Açıkçası Asya yüzünden disipline gitmek içime oturmuyo değil...
Evet, okula gittim ve canım müdürümün odasına girdim. Odaya girmemle Asyacığım ile göz göze gelmem bir oldu. Sanırım biraz fazla abartmışım ama birgün gerçekten elimde kalacak. Tam Asya'nın üzerine yürümeye başlamıştım ki Bekir hoca araya girdi ve sakince oturmamı söyledi. Bekir hoca bize büyük bir ceza alacağımızı söyledi ve nakil kağıtlarını elimize verdi.
Gerçekten ciddi miydi bu adam ? Bizi okuldan mı yollayacaktı ? Ah hadi ama hocam sadece küçük bir tartışma yaşadık. Kıza dokunmadım bile nakil vermek de ne demek.
"Ya hocam bu ne ? Ciddi misiniz siz ? Küçük bir tartışma yüzünden nakil mi verilir ? Kıza dokunmadım bile!!" diye konuşmaya başladım. Benden sonra Asya konuşmaya devam etti, aslında konuşmadı meydan okudu."Sanki dokunabilecekmiş gibi konuşman beni benden alıyo". Sanki gel beni döv dermiş gibi. Gelde dövme!
"Hocam eğer atıyosanız okuldan ben şunu bi döveyim." Bekir hoca bana döndü ve bakışları susmama yetmişti. Ve konuşmaya başladı.
"Bakın kızlar her hafta düzenli olarak sizi odama çağırmaktan bıktım. Tamam gençsiniz ama bi yere kadar yani."
"Hocam vallaha benim bir suçum yok, Asya durduk yere sataşıyo biliyosunuz sizde, bende dayanamıyorum sabır da bi yere kadar yani!"
"Ya hocam siz bakmayın Arya'ya ben ne sataşıcam ona ya seviyemi düşüremem" dedi. Hemde bana. Bu lafın altında kalır mıyım ? HAYIR!
"Bildiğim kadarıyla aşağıdan yukarıya düşülmüyo Asyacım ama yine de sen bilirsin" dedim. O an içimden 'Arya Karaca vurdu ve gol!' diye bağırmak geldi.
Bekir hoca en son kendini tutamayıp gülmeye başladı. Adam çok bile dayandı valla helal olsun.
"Hadi kızlar şimdi sınıflarınıza, birkaç güne yeni okullarınızda olacaksınız o yüzden kendinize iyi bakın" dedi. Bende 'sizde hocam' diyip odadan çıktım.
İşte ben şimdi bittim. Yeni okul, yeni insanlar. Nasıl alışacağım ? Daha kötüsü annem, babam ve abim bunu duyunca kim bilir ne olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kızlar
Teen Fictionİki yakın kız arkadaş... Yaşadıkları acı dolu aşklar. Başlarına gelen olaylar, çektikleri sıkıntılar. En yakın arkadaşları ile birlikte üstesinden geldikleri zorluklar. Yeni tanıştıkları masum bir kız... O kızın bir anda en yakınları olması. Bir tar...