Koşar adımlarla her zaman takıldığımız sokağa doğru ilerlemeye başladım. Meraktan ölecektim. Hande çok önemli birşey olmadığı sürece böyle bir mesaj atmazdı. Endişelenmeye başlamıştım. Adımlarımı daha da hızlandırdım.
Görüş alanıma Hande girmişti ama yalnız değildi. Ah lütfen tahmin ettiğim şey olmasın. Evet tam olarak tahmin ettiğim şeydi.
Hande bağırıyordu hemde Gülşah'a. Acaba yine ne demişti çakma sarışınımız Hande'ye. Bu kız akıllanmayacaktı. Çakma sarışınımız yalnız gelmemişti. Yanında yandaşçıları Asya, Sena ve Yaren vardı. Yaşasın en sevdiğim kızlar!
Hande'nin yanına gidip durdum ve elimi güven verircesine omuzuna koydum. Asya ile bakışlarımızı buluşturdum. En ters bakışlarımdan birini atıyordum ve anladığım kadarıyla da baya etkili oluyordu. Tam konuşmaya başlayacaktım ki yanımda iki adet sinirle soluyan kızlar hissettim. Bu kızlar bizim ikizlerden başkası olamazdı. Hira ve Mira. İkizler, Hande ve ben çocukluk arkadaşıydık. Çocukluğumuz hep beraber geçti. Bir adet de Beyza hatunumuz var ama kendileri bu aralar kayıp. Grubumuzun çifti Beyza ve Taha. Son zamanlarda baya kaçamak yaptıkları için çok sık görüşemedik.
Hira "vay vay vay kimleri görüyorum burada" dedi sırıtarak. Mira söze atladı bu sefer "bu eğlenceyi kaçıracağımızı mı sandınız" dedi bize doğru dönüp göz kırparak.
Hande'ye doğru döndüm ve "sorun ne?" diye sordum.
Hande "ya Gülşah beni çok özlediği ile ilgili bir mesaj atmışta kıramadım bende yanına geldim" dedi ve Gülşah'ın üstüne doğru yürümeye başladı. İkizler ile gülerek izlemeye başladık. Hande Gülşah'ın saçını eline dolamış yerde süründürüyordu kızı. İşte kimin arkadaşı, yürü be kızım kim tutar seni!
Gülşah elini Hande'nin koluna uzattı ve çizmeye başladı. Hande küçük bir küfür savurup yerde ki Gülşah'ın üstüne çıktı ve suratını tırnaklarıyla yontmaya başladı. Evet çizmiyordu bildiğiniz yontuyordu. İkizler ile kahkaha atmaya başladık. Bu sırada Asya hanım bana doğru dönüp "Savaş'ın tadı gerçekten güzelmiş, kaçırdığına üzüldüm" dedi. Ve bunları demekle yüzyılın hatasını yapmıştı.
Asya'nın üstüne doğru yürüdüm elimi kaldırdım ve sert bir tokat attım. Elini yanağına götürdü Sena araya girdi "kızım sen ne bok yediğini zannediyosun!" diye bağırdı bana. Hemde bana. Benim cevap vermeme gerek kalmadan Hira Sena'nın saçından tuttuğu gibi aşağıya doğru çekti ve "bu bende!" diye bağırdı. Mira Yaren'e dönüp "e ben boş mu kalıcam güzelim, bana yazık değil mi?" dedi ve Yaren'in üstüne atladı. Parçalayın aslanlarım!
Asya bana doğru döndü ve "kızım seni parçalarım!" diye cırladı.
"Cırlama lan kulağımın dibinde iğrenç sesin var zaten iyice kulak zevkim bozuluyo" dedim. Burnundan solumaya başlamıştı. Üstüme atlamaya çalıştı ama hafif kenara doğru kayarak sendelemesini sağladım. Dengesini kaybettiğini anladığımda ise diz kapağının arkasına tekme atarak dizlerinin üstüne çökmesini sağladım. Dediği lafları ona yedirecektim. Saçından tutup kafasını geriye doğru yatırdım. İğrenç bir şekilde cırlıyordu. Kulağına doğru eğilip. "Sürtüğün tekisin Asya" dedim. Saçını elime doladım ve yere doğru çektim, yere yapıştığında ise üstüne çıkıp suratına benden küçük hatıralar bırakmaya başladım. Kesinlikle eğleniyordum!
Bir yandan suratını çizip bir yandan da "Savaş ile birbirinizi memnun edebildiniz mi bari he söylesene. Çok eğlendiniz mi?" diye bağırıyordum. Asya "evet güzelim baya eğlenceliydi, gayet de memnun ettik he bu arada emin ol Savaş'ı senden daha çok mutlu ettim" dedi sırıtarak. Yüzünü çizmeyi bıraktım ve suratına yumruk atmaya başladım. Gözüm dönmüştü resmen.
Belimde hissettiğim ellerle bir anda Asya'nın üstünden havalandım. Başımı arkaya doğru çevirip kim olduğuna bakmaya çalıştım. Savaş'tı. Kollarından kurtulup vücudumu ona doğru çevirdim. Anlam veremediğim bakışlarla bana bakıyordu. Gözlerimi ondan kaçırıp etrafa baktım. Gülşah, Sena ve Yaren yerde kıvranıyorlardı. Hande ve ikizlerde Halim ve Cner'in yanındaydılar. Çocuklar kızlara birşeyler diyorlardı ama ne dediklerini duyamıyordum, sadece Hande'nin "ne sakinleşicem ben ya, bırakın da az daha döveyim şunu abi!" diye bağırdığını duyabiliyordum.
Savaş "Arya" diye fısıldadı. Tam ona cevap verecektim ki Asya saçımdan tutup beni yere doğru çekti. Üzerime çıkıp tırnaklarıyla boynumu çizmeye başladı. Bu kız hiç akıllanmayacak mıydı ya. Hızlı ve esnek bir hareketle Asya'yı üstümden attım ve üstüne çıktım. Gözüne sağlam bir yumruk geçirdim ve ayağa kalktım. Sinirimi alamamıştım. Karnına fazla sert olmayan bir tekme attım ve geri çekildim. Yerde kıvranmaya başlamıştı. Gözlerim tekrar bizim kızlara kaymıştı. Israrla çocuklarla tartışıyorlardı. Çocuklar ise gayet sakinlerdi ve kızları da sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Kafamı çevirip Gülşah'ın takımına baktım, baya sağlam dayak yemişlerdi. Önceden de kavga ederdik ama bu kavgaların arasında en kötüsü bu olmuştu.
Etrafa bakınmaya başladım. Hadi ama kimi kandırıyorum Savaş'ı arıyordum. Gözlerim ileri de ki hareketliliğe doğru kaydı. Savaş Asya'yı kucağına almış götürüyordu. Kahraman Savaş sürtük Asya'nın imdadına yetişmişti, aman ne güzel!
Bizimkiler sonunda beni fark edip yanıma doğru gelmeye başlamıştı. Hepsi yanıma geldiği zaman Hande "Arya boğazın!" diye bağırdı. İstemsizce elim boğazıma gitmişti ve hissettiğim sıvının kan olduğunu anlamam çok uzun sürmemişti. Umursamadım, arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Caner arkamdan koşup kolumu tuttu ve beni kendisine doğru çevirdi. Tam birşey diyecekti ki gözleri elime kaydı ve köpek görmüş kedi yavrusu gibi açıldı. Elime baktığımda ise bembeyaz sargının kıp kırmızı olduğunu gördüm. Elimin kesildiğini tamamen unutmuştum. Gözlerim kararmaya başlamıştı, vücudum kendini taşıyamıyacak gibiydi, göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı açık tutmakta zorlanıyordum. Dayanamayıp kendimi bıraktım ve bir çift el beni tuttu. Sırtımda ve diz kapaklarımın arkasında el hissetmemle havalanmam bir oldu. Gözlerimi açamıyordum o kadar uykum gelmişti ki. Kendimi tamamen bırakmadan önce duyduğum şeyler kızların bağırmaları ve Caner'in "dayan güzelim" demesi oldu.
ZAMANIM ÇOK OLMADIĞI İÇİN DAHA UZUN YAZAMADIM KUSURA BAKMAYIN. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. GÜZEL YORUMLARINIZ VE HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN DE GERÇEKTEN ÇOK MİNETTARIM VE ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. :))
-YAZARCIK ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kızlar
Novela Juvenilİki yakın kız arkadaş... Yaşadıkları acı dolu aşklar. Başlarına gelen olaylar, çektikleri sıkıntılar. En yakın arkadaşları ile birlikte üstesinden geldikleri zorluklar. Yeni tanıştıkları masum bir kız... O kızın bir anda en yakınları olması. Bir tar...