Introducere

75 5 5
                                    

Hey! Eu sunt Vio ,am 17 ani ,sunt satena cu varfurile roscate ,inalta(1,62),cu ochii caprui spre negrii . Acum va las sa va bucurati de carte❤

Eram o fata normala,cu prietene ,,normale" . Intr-o zi,in toamna ma suna cea mai buna prietena a mea,Bianca si imi aminteste ca e prima zi de scoala din clasa a 11-a . Am stat cateva minute de vorba cu ea si dupa imi dau seama ca sunt in intarziere si ca mai aveam doar 15 minute sa ma imbrac si sa merg si cat de cat aranjata la scoala. In momentul acela,am prins o viteza pe care nu o mai aveam pana acum ,m-am imbracat cu niste jeansi stil boy friend ,cu o bluza alba bagata neglijent in jensi,cu niste botine negre cu un toc micut si gros,cat sa nu ies in evidenta prea mult si cu o geaca neagra de piele care imi venea ca si turnata .
Am iesit pe usa,iar in fata blocului ma astepta Bianca(ea are 17 ani si jumatate) ,de cam 2 minute(ei nu ii place sa astepte deloc). Am pornit spre liceu ,care era la 5 minute departare de casa mea ,iar acolo ne-am intalnit cu celelalte prietene ale noastre,Iarina,Mihaela,Alexiasi Maria(stiu avem un grup destul de mare).
Ne-am imbratisat toate,parca nu ne mai vazusem de un car de ani,dar ne vazusem chiar ieri😂,apoi am inceput sa mergem in curtea scolii ,iar in momentul acela toti baietii au inceput sa ne fluiere.
Fetele s-au intalnit cu iubitii lor,Maria cu Mihnea,Bianca cu Andrew ,Mihaela cu Ian ,Alexia cu Dominic iar Iarina cu Robert,numai eu eram pe acolo, ceva gen ,,FOREVER ALONE". Noi mergeam toti ,pana cand ne-am intalin cu...
Pun continuare povestii la 2 voturi si 2 comentsrii.
Va pup!❤😘

MisteriousUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum