La usa o veche prietena de-a mea dun gradinita . Cand am vazuta am ramas cu gura cascata. Pe ea o cheama Anna. Spunea ca e in vacanta o saptamana aici,vorbind cu Jhon,fratele meu, spunandu-i unde stau.
Am invitat-o la ziua mea. I-am facut cunostiinta cu prietenele mele si cu iubitii lor si al meu , daaaa!
Am vorbit ,cat am vorbit , se facuse ora 22:00,iar noi la 23 si ceva trebuia sa fim in club. Ne-am pregatit.
Eu m-am imbracat intr-o rochie scurta mulata,neagra si cu spatele gol.
Iar fetele cu rochii de diferite culori.
Baietii in camasa si blugi .Am intrat in club. Acolo era o gramada de lume. Am dat de un tip ,bine facut ,cu parul castaniu si cu ochii albastrii . Am intrat di greseala in el,dand suc de portocale pe el.
I-am cerut scuze. M-am aplecat sa iau paharul de pe jos si cand m-am ridicat,buzele mele au luat contact cu buzele lui.Am pasit in spate,usor,usor parasind acel loc. M-am reîntors la prietenii mei.
Toti dansam,ne distram ,intradevar cred ca ne-am imbatat putin,bine,putin mai mult.
Am plecat spre casa. Am ajuns si ne-am pus la somn.
A doua zi,m-am trezit pe la 11:30,cand deodata aud ca imi suna telefonul. Era...Continuarea la 4 comentarii si 4 voturi!
Si scuzati-ma ca am intarziat atat! Pup❤
CITEȘTI
Misterious
RomanceIn aceasta carte este vorba despre mine,impreuna cu prietenele mele. Se intampla multe lucruri... Dar fiti pe faza,si o sa vedeti!