Cand am ajuns acasa,am prins-o pe sora mea,Miruna in casa cu... cel mai bun prieten al meu,Dylan ,drogandu-se . Cand am vazut ca Miruna isi injecta substantele ilegale in brat,iar Dylan inspira canabis,nu-mi venea sa cred.
Eu am intrebat-o pe sora mea:
- De ce faci asta?
-Nu te intereseaza pe tine! Oricum nu ma iubesti!
-Spui numai prostii! Esti tot ce am pe pamant,dupa ce ne-au murit parintii!
Sunt dezamagita de tine!
-Scuze,te iubesc!
-Si eu,draga mea!Am mai stat 5 minute si dupa i-am dus pe amandoi la spitalul din apropiere. Am stat si am asteptat pe holurile spitalului cam 2 ore pana cand am auzit:
-Sa intre familia Jhonson!
Am intrat in cabinetul medicului speriati .
-Ce ati patit?
-Sora si cel mai bun prieten al meu s-au drogat.
-Cu ce substanta sau ce prafuri?
-Cu canabis . Ce putem face?
-Le prescriem un tratament puternic si ii tinem internati cam o saptamana.
-Ok,multumesc mult!
-Dumneavoastra stati in salonul nr. 16 .
-Multumesc!*Dupa o saptamana*
Am ajuns acasa,iar prietenele mele,Iarina,Alexia,Bianca,Mihaela si Maria ne-au intampinat frumos,cu o masa plina de prajituri si sucuri si muzica data la maxim. Intr-un colt era Razvan care zambea fericit .
Eu le-am luat pe toate in brate,le-am pupat pe obraz,iar apoi m-am apropiat de Razvan . Eram la vreo 5 metri de el, numai puteam ,imi batea inima atat de tare incat credeam ca o sa-mi sara din piept. Eram in fata lui ,l-am salutat,el la fel iar apoi a inceput sa ....
Pun urmatorul capitol la 3 voturi si 3 comentarii .
Pup!😘😘😘
CITEȘTI
Misterious
RomanceIn aceasta carte este vorba despre mine,impreuna cu prietenele mele. Se intampla multe lucruri... Dar fiti pe faza,si o sa vedeti!