Mergeam toti pana cand ne-a sarit in fata un tip cu ochii verzi ca si smaraldul. Ne-a salutat,au facut ceilalti cunostiinta cu el si cand a ajuns la mine ,m-am topit in picioare. Avea parul saten ,cu reflectii blonde. Era pur si simplu perfect ,dar si misterios in acelasi timp.
Am facut cunostiinta cu el,il chema Razvan ,avea 18 ani si era la acelasi liceu cu noi! Cand s-a indepartat de mine,mi-a lasat un biletel in mana pe care scria:,, Vin-o la cafeneaua din spatele liceului,la ora 18:30."
Atunci nu stiam ce sa fac,sa ma duc sau sa nu ma duc. Pana la urma am decis sa ma duc , ma fermecase ochii lui patrunzatori si zambetul lui perfect.
Am iesit de la liceu pe la 17:00 si m-am dus spre casa . Mi-am pregatit ceva de mancare ,apoi am inceput sa aleg cu ce sa ma imbrac . Era deja ora 18:13 ,iar eu eram in panica .
Mi-am ales niste colanti negri din piele,un tricou lila care mergea perfect cu colantii si niste tenesi albi .
M-am dus sre cafenea,era ora 18:25. Acolo ma astepta el. Era imbracat cu niste blugi rupti si un tricou negru.
L-am salutat ,m-am asezat la masa in fata lui si mi-am comandat o cafea cu lapte . Cateva minute am stat tacuti ,iar pana la urma ela a spart linistea si mi-a zis ca sunt foarte frumoasa si am mai vorbit despre diferite chestii .
La plecare el m-a pupat pe obraz si m-a condus pana in fata casei .
Am facut schimb de numere de telefon. Am intrat in casa in care stateam cu sora mea,Miruna care avea 16 ani. am prins-o cu....
Continuarea la 3 voturi si 4 comentarii❤
CITEȘTI
Misterious
RomanceIn aceasta carte este vorba despre mine,impreuna cu prietenele mele. Se intampla multe lucruri... Dar fiti pe faza,si o sa vedeti!