La mall

24 2 2
                                    

Era Bianca. Ea aseara,ramasese la iubitul ei,Andrew. Ma intreaba:
B:Ce am facut aseara?
Eu: Nu stiu,tu sa-mi spui, stiu doar ca...
B:Ce? Spune repede!
Eu:Am facut dragoste cu Razvan!
B: Asta voiam sa iti zic si eu. Eu am facut cu Andrew.
Eu:Cred ca ne-am imbatat! Oricum nu imi pare rau,ca doar e iubitul meu!
B:Exact. Ne intalnim la 15:00 in fata la tine si dupa mergem la mall?
Eu:Da! Te pup! Pa !
B: Si eu! Pa!

Am coborat jos,masa era gata,pregatita de Iari,Razvan,Maria si Alexia. Iar Dominic si Mihaela au pregatit masa,au pus fata de masa,tacamurile,cu flori ,foarte frumos!

Ian si Robert stateau si se uitau la desene animate.😂

Cobor eu,frumos si ma duc spre Razvan si il sarut. Ma apropii de urechea lui si ii soptesc:,,Te iubesc! Aseara a fost foarte frumos!"
M-a sarutat si el tandru si imi zice ca ma iubeste.

Am mancat,se facuse ora 12:23. Ne-am strans toti si ne-am uitat la un film .

La ora 14:15 ma duc sus sa ma pregatesc. M-am imbracat in niste jeansi mulati,o camasa in carouri rosie ,bagata neglijent in pantaloni si cu niste tenesi rosii. Mi-am indreptat paru ,mi-am tras o geaca de piele neagra, pe mine si am plecat.

I-am pupat pe ceilalti si am iesit pe usa. M-am intalnit cu Bia . Ne-am plimbat prin mall si am oprit la Starbucks. Mi-am comamdat o ciocolata calda cu frisca si Bianca si-a luat o cafea cu lapte. Am vorbit despre seara precedenta si dupa am plecat.

In drum spre casa,m-a sunat Jhon . Cu o voce speriata imi spune....

Continuarea o pun la 3 voturi si 3 comentarii.
Pupici😍

MisteriousUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum