Fluturi in stomac

37 5 5
                                    

Eram in fata lui,l-am salutat ,el la fel,iar apoi a inceput sa imi ia bratele,tandru iar apoi sa ma sarute afectuos. Eu am acceptat sarutul. Ne-am sarutat vreo 5 minute iar apoi mi-am dat seama ca muzica s-a oprit si ca toate prietenele mele,sora si Dylan se uitau la noi de 2 minute.

Atunci noi ne-am rusinat si ne-am oprit .
Fetele:Awwwww!!!
Eu:Shhhhh!!
Razvan:Vio,vrei sa fii iubita mea?
Eu:Normal!
Razvan:Te iubesc!
Eu:Si euuu!!!

Dupa cateva minute ,ceilalti si-au vazut de treaba iar noi ne tineam de mana fericiti.

- Ora 03:30-

Toti au plecat . Numai eu,Razvan si sora mea eram in casa. Razvan a dormit la mine,cu mine in pat ,lundu-ma toata noaptea in brate si mangaindu-ma .

Se facuse dimineata,era ora 12:02 ,iar eu la 13:00 trebuia sa ajung la scoala. Il trezesc pe Razvan cu o lingura si niste oale. El se speriase si luase pozitia ,,ninja",cat pe aici sa ma ia la bataie. Am stragat la el ca sunt eu, iar el si-a cerut scuze si m-a luat in brate pt. 5 minute. Acele 5 minute au fost perfecte!!!

Era ora 12:15 ,iubitul meu a inceput sa faca omleta. Am mancat ,iar dupa ne-am imbracat.

Mi-am tras niste blugi mulati ,cu un plover gri cu imprimeu de inghetata si niste adidasi albi. El s-a imbracat cu niste jeansi lejeri,un tricou verde si o geaca de blugi si niste tenesi negri.

Am pornit spre liceu, in curtea acestuia am mers noi mandri,tinundu-ne de mana. Toate fetele de acolo,erau geloase si mai aveau putin si ma bateu sau cine stie,ma si omorau pt. ca eram impreuna cu Razvan.

Ne-am intalnit cu prietenele mele, ne-am salutat si am pornit spre intrarea liceului.

Toti ne-am despartit,eu mergand cu Mihaela spre clasa de istorie. Miha a zis ca merge pana la baie,cand deodata am simtit ...

Sper ca va placut 💖
Pun urmatorul capitol la 3 comentarii si 3 voturi!

MisteriousUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum