Am adormit,defapt am stat vreo 2 ore cu ochii pe pereti. Nu mai puteam astepta pana dimineata.
Pana la urma,s-a facut dimineata . Nici nu stiu cand am adormit!
Era ora 11:23. M-am dus la baie,mi-am facut rutina de dimineata,iar apoi, am coborat jos.In sufragerie,m-a asteptau toate prietenele mele, Bianca,Maria,Mihaela,Iarina si Alexia , impreuna cu iubitii lor (zic,parca nu am sta toti intr-o casa),cu clatite cu ciocolata si cu niste lumanari super dragute pe ele.
I-am pupat,i-am imbratisat ,iar apoi mi-au dat cadourile.
Razvan,iubitul meu mi-a dat o masina , Range Rover,alba ,cu o funda rosie pe ea .
Iar ceilalti au strans bani ,pentru o excursie cu totii in Dubai . Ei stiau ca imi doresc sa merg in Dubai, si asa mi-au facut o mare surpriza.
Am inceput sa plang si ne-am strans toti intr-o imbratisare.
A mai ramas Jhon,fratele meu. El mi-a dat un parfum de la Läncome ,,La vie est bell",plus o bluza super draguta . L-am pupat si pe el ,iar apoi ne-am pus la masa.
Am mancat toti,iar apoi le-am spus ca un seara asta o sa mergem in club,la ora 23:00.
Toti eram entuziasmati,mai ales eu.
Se facuse ora 16:41. Se aude soneria. M-am dus jos sa deschid.
Am deschis. Am ramas cu gura gascata,era...
Dupa cum vedeti nu am mai pus continuarea duminica pt ca nu am avut destule comentarii si voturi,nici acum nu am dar am zis sa o pun.
Continuarea la 4 voruri si 4 comentarii.
Pup😘👑
CITEȘTI
Misterious
RomanceIn aceasta carte este vorba despre mine,impreuna cu prietenele mele. Se intampla multe lucruri... Dar fiti pe faza,si o sa vedeti!