Hayriyenin Pis Planları (Mağdur Safinaz)

105 15 5
                                    

Hayriyeyle safinaz o günkü pijama partisi için hazırlıklara başlamışlardı.Aslında yaptıkları tek şey cips ve kola ile evde televizyon izlemekti.Safinaz Çılgını nutellayı cipse sürmeyi denedi ve O anda vazgeçti .Hayriye safinaza tip tip bakıyor hayattan bir kez daha soğuyordu.Sonra Hayriyenin annesi onları odaya yolladı ve Hayriyenin Şeytani planları o anda devreye girdi.Safinazla Hayriye monopoly oynarken sanırım safinaz osurmuştu.Burası adeta lağam gibiydi.Safinaz tuvalete gitmek için izin istedi ve Hayriye o anda altına yapacağını söyleyerek tuvalete girdi ve baya bi süre çıkmadı.Sonunda hayriye çıktıgında safinaz bayılmak üzereydi hemen tuvalete girdi ve klozete oturdu.Ağzından "Ohh" sesi çıktığında bunun fazla bir koku yaptığından haberi yoktu.Sonunda kakası bitmişti kıyafetini çekmek için kalkmaya kalkıştı ve ne olduğunu tahmin edin? Hayriye her yeri japon yapıştırıcısı ile donatmıştı.Artık safinazın en yakın arkadaşı tuvaletteki boklardı.Ve klozette kocası.Safinaz korkmaya başlamıştı.Hayriye psikopattı çünkü.
Mahallede kabadayı gibi dolaşan hayriye artık klozet sevdalısıydı.1 saat falan sonra Hayriye safinaza tuvaletemi düştün diye dalga geçti.Ama Safinaz uyuyakalmıştı .Tuvalet bok kokuyordu ve safinaz oksijensizlikten oracıkta bayıldı.Hayriye içeri girdiğinde safinaz ölmüştü.Hayriye bu kokuya dayanamadı ve tam kendini dışarı atacakken baş dönmesinden tuvalete düştü.Artık bok kafalıydı.Ee yani herkes yaptığının cezasını çeker.
Not:Bu bölüm pek hoş olmadı sanırım üzgünüm.Sjjsjs

Safinazın HayriyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin