Çünkü sü yok ışte ağlıyormuş.
Safinaz nefes nefese hayro nooldu derken bu mal muzun kabına basıp düşmüş sjbxslhskdhslhxxlhx.
Hayriyenin ağlaması geçmiş çünkü salak safinaz komik düşmüş .
Sonra ders zili çalmış.Bu yüzden derse girmişler.Sınıfın badboyu olan abdulmüttap safinaza tip tip bakiyomuş.Safinaz aşık olmuş ümitlenmiş.Tenefuste abdulmüttapa açılmak için gitmiş fakat onları hayriye ile öpüşur iken bulmuş.Aov
Safinaz ağlar gözlerle tuvalete koşarken hayriye omuz silkip abdulmüttap ile yiyişmeye devam ediyormuş.Safinaz tuvalette hayriyenin gelip ona açıklama yapmasını beklerken hayriyenin gelmeyeceğini fark etmiş ve büyük bir hayal kırıklığına uğramış.Hayriye nasıl böyle bişey yapmış?
Neden yapmış ?
Sonra aklına haytiyeye abdulmüttapı sevdiğini söylemediği gelmiş.Burada suçlu hayriye değilmiş .Safinaz disari çıkarken hayriyenin abdulmüttapla yiyişmeyi bıraktığını görmüş .Azcik olsa bile mutlu olmuş.
fakat freddy safinazin dudaklarına yapi sana kadar hayat daha güzelmiş .
Freddy safinazdan uzun zamandır hoşlanıyor gibi gorunsede aslında onu opmesinin tek nedeni Doğruluk cesaret lik oyunu oynamasiymis.
Safinaz abdulmüttapı kıskandırmak için freddy öpmeye kalksada freddy safinaza tokat atmış ve dc oynadıklarını söylemiş .Safinaz bi şok daha.Hayriye bim.O sırada safinazin çıplak fotolari yayınlanmış .Sabah safinaz boka bastığı için üstünü değiştirirken onu gören popi çocuk safinazi ifşalamis.Safinaz bunca şoku kaldıramamış ölmüş .Bunu gören hayriye ağlamış .Ağlarken çok çirkin olduğu için abdulmüttap ondan ayrılmış .Hayriye üzülmüş dayanamamış bayılmış.
Sea snxbxkbd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safinazın Hayriyesi
HumorGarip , fakat can sıkıntısı amacıyla yazılmış saçma sapan ama eğlenceli snlsbx bi kitap.kznxkxnxk xznzlznxmx.xmmxnzm