Hayriye ile safinaz o sıcacık yataklarından kalkıp , lanet olası egolu kızların bulunduğu okullara gitmek zorunda idiler.Aslında sınıflarına kadar aynıydı .Bugün beden dersinden sınav vardı ve bizimkilerin haberi yoktu .Yada unutmuşlardı.
+Hayro kızım kalk şurdan.
Hayriyenin annesinin bağırmasıyla hayriye yerinden fırladı.Çıldırmak üzere olan annesinden korkan hayriye okula gitmek için hazırlanmaya başlamıştı .
+Safo gerizekalisi o koca poponu biran önce o yataktan kaldırmazsan ağzına edicem.
Sanırım safinaz daha mağdurdu .Yazık bdmdb.
İkisi hazırlanıp her zaman buluştukları yere gidip kol kola girmiş, okula gidiyorlardı . Fakat safinaz hayriyeyi ve oradaki insanları bir hareketiyle kendinden soğuttu.okulun oraya çıkan yokuşta bir köpek bokuna basan safinaz iğrenir gözlerle hayriyeye bakıyor , adeta dinazor gibi hırlıyordu.Safinaz büyük bir hayal kırıklığıyla eve koşarak dönerken hayriye onu beklemeye başlamıştı bile. Safinaz annesinden korkar adımlarla bahçede ki ayakkabilardan birini giyerken kakaya bulaşmış esortmanini değiştirmek için yer arıyordu.Sonunda bir yer bulduğunu sanmıştı fakat o giyinmek için soyunduğunda arka taraftakilerin onu görebilir halde oldugundan haberi yoktu . Okulun en yakışıklı çocuğu tam o anda oradan geçmekteydi .Safinazi o halde gören badboy mücahittin goodgirl safinazin namusunu bozmuştu .onu çıplak görmüştü!!!
Safinaz sporcu tayti ve o harika fiziği ! Nsbzjz ile hayriyeyi çok bekletmemeye çalışarak koşar adımlarla okul yolunu aldı .Okula gittiğinde hayriyeyi ağlar şekilde buldu çünkü ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safinazın Hayriyesi
HumorGarip , fakat can sıkıntısı amacıyla yazılmış saçma sapan ama eğlenceli snlsbx bi kitap.kznxkxnxk xznzlznxmx.xmmxnzm